Gå til innhold

er du pratedame i tlf el liker du best sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke noe spes glad i å prate i tlf, går greit til de aller nærmeste venninner og familien, men er ikke sånn som ringer bare for å slå av en prat. liker vel mer å prate face to face.

og så synes jeg sms er en genial ting da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sms -sambo lurer på om eg har jobbet med morse teikn i mitt tidligere liv :P

Skrevet

SMS er genialt - skjønner ikke hvordan vi overlevde før i tiden. Uten sms og mail! He, he...

Så jeg sender heller 5 sms enn å ringe noen ja... :-)

Skrevet

Sms! Jeg hater lange telefonsamtaler - så liker å ta det kort og greit på sms:) Dersom det er noen jeg ikke har pratet med på en stund så velger jeg selvføgelig tlf!

Skrevet

jeg er en sms dame, det tar litt mindre tid,men jeg elsker å prate i tlf og he he...

Skrevet

Jeg er også sms-fan, telefonsamtaler får jeg nok av på jobb i grunn. Men prater med venner/familie noen ganger på tlf.

Skrevet

SMS er jo teit, du får jo ikke svar på det du lurer på der og da, og når en endelig får svare så må en jo gjerne sende 5 sms om det passer sånn og sånn.

Skrevet

Jeg er veldig glad i mld jeg:)Eller det vil si at nå begynner jeg å bli litt lei,og om det er mer enn to mld fram og tilbake ringer jeg:)

Skrevet

Jeg er pratedame. Kan uten problemer tilbringe 2 timer i telefonen med samme person opptil flere ganger for dagen.

Slipper aldri opp for samtaleemner.

Skrevet

Liker best SMS:) Orker nesten ikke prate i telefon, har helt angst :s Tror mye av det skyldes at jeg hører litt dårlig:(

Skrevet

Liker best å prate i tlf. Synes sms er upersonlig og en uting. Bruker det kun til å sende korte beskjeder.

Skrevet

Begge deler.

Spørs hvem det er jeg skal ha kontakt med.

Skrevet

Bruker helst sms, men skravler ivei hvir jeg først plukker opp røret også :P

Skrevet

sms helt klart. Liker ikke å prate i telefonen og hadde det ikke vært for sms så hadde jeg vel stort sett aldri hatt kontakt med mange i familien eller venner.

Skrevet

jeg er akkurat lik deg! og noen ganger blir jeg irritert når folk ringer når det hadde vært mye enklere med en sms...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...