kråke76 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hvor mange par sko/støvler har dere til barna deres (spes 1-2 år) i vinterhalvåret? Og hva slags sko/støvler er det?
Zitro Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde 2 - 1 par vintersko og 1 par cherrox. Har skotørker hjemme så ble det vått så tørket det fort i den uansett... trengte derfor ikke flere par.
prinsessemor123 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 har pleid å ha et par ecco vinterstøvletter. Har også hatt et par billige /gamle i reserve. HAr også et par vanntette halvhøye sko. Syntes ecco sine vintersko til barn er helt fantastiske, ungene er varme og aldri våte. Har selvfølgelig joggesko/vanlige sko også som de bruker i besøk, når vi handler osv., men jeg forsto at det var vinterskoene du spurte om.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 I år har vi foreløpig bare kjøpt viking thermo. I fjor hadde vi cherox + vintersko. Håper vi slipper å kjøpe mer i år. Det er dyrt og studielånet rekker ikke til.
MintCondition Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 2 par vintersko 1 par Kavat Vinterstøvel (a la Cherroxx, men mye lettere
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 det blir vel 2 par vintersko(viking vintersko, og moonbouts hvis jeg finner i hennes str- de er til å ha på fjelle, for hun blir så kald på bena), cherrox(viking termo), høst/vår sko(skal se hva jeg finner, men greit å ha noe mindre til og fra bhg) og joggesko som hun ikke har vokst fra enda.
Banshee Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Foreløbig liste er som følger: 1 par tøfler, Skofus 2 par joggesko, et par adidas og et par Nike 1 par Stonz 1 par Slusher cherrox 1 par Viking thermo gore-tex 1 par Tretorn mummi støvler 1 par Ecco 1 par finsko, Ponny Tror ikke hun har flere da...
kråke76 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Takker for svar. . . Er disse kavat vinterstøvel,like vanntette som cherroxx?? Liker ikke cherroxx,men har et par andre sko fra kavat og de er kjempe fine:)
MintCondition Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, de er like vanntette som cherrox, men mye dyrere (vi har fått våre..). De er i skinn, med sveisede sømmer som garanterer full vanntetthet, mykt for inni, og ullsåle som kan taes ut De har de på ellos.no faktisk, koster 649...
dumme mamma Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 i fjor hadde tuppa på 1 år viking vintersko og ett par støvletter. I år må vi kjøpe nye vintersko, vet ikke om vi kommer til å kjøpe glere par vi for se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå