babysjuk82 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 6 daga på overtid i dag. Var på ul i dag,og babyn ha for lite fostervatn. Får modningstabl i kveld. Eg grue meg t smertan!! Må fóde med tannpine..har betenels. Får nu tru eg overlev. Sku ønsk eg va ferdi. Håpe ikke fødseln tar lang tid.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Oi, så spennende! Masse lykke til Så kjipt me tannverk da...håper ikke det ødelegger fødselen (selv om kanskje tannverken blir glemt i "kampens hete"...) og tiden etterpå. Kom deg til tannlegen så fort det lar seg gjøre etterpå, værste som finns er tannverk!!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Lykke til i dag da! Håper du kommer fort i gang og får det overstått:-) Og god bedring med tannverken!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 ikke tenk på fødselsmertene.tenk den deilige følelsen og ha babyen der.tanneverk er verre enn fødsel ja.så det er ikke så galt.lykke til.du er heldig,men lenge til min tur.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Masse masse lykke t:) hb du får ein grei sett igangfødsel:) glede meg t fødselshistorie om den komme:) Lykke t igjen, dette går så bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå