Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan ble dere behandlet av barnefaren ukene etter fødsel? Min lille gutt ble født for litt over 4 uker siden, og jeg synes samboeren min behandler meg forferdelig dårlig. De første to ukene etter fødselen, da han hadde fødselspermisjon var helt fantastiske, da var det bare lykke og harmoni her hjemme. Nå føler jeg at han tar meg for gitt. Når vi legger oss om kvelden ser jeg bare ryggen hans. Jeg sitter og ammer før jeg legger meg, men det bryr han seg ikke noe om. Det virker på meg som han tror at det å være hjemme med en baby er rene ferien, noe jeg har fortalt han hundre ganger at det ikke er. Han har en datter fra før som er 8 år, og hun er virkelig en krevende unge. Dette kjenner jeg at tærer skikkelig på kreftene mine, men når jeg lufter det for samboeren min, så forsvarer han alt hun gjør og rotter seg på en måte sammen med datteren sin. Dette gjør at jeg føler meg så utenfor, at det liksom er han og datteren som virkelig betyr noe, og at jeg og sønnen vår står utenfor i kulda. Det kan gå en hel dag uten at samboeren min har holdt sønnen sin, skifta bleie på han, og i det hele tatt har kikka oppi sengen hans. Dette synes jeg er forferdelig skuffende.. Ellers så gjør jeg så og si alt hjemme av husarbeid, uten å få så mye som et godord tilbake.. Hvordan blir dere behandla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå