mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 tittelen sier det meste:) men er ei jente på 18,snart 19.. som nettopp hat flyttet.. men som ikke vil være på det sykehuset jeg hører til nå.. men der jeg har bodd hele livet..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ja man kan velge selv hvis det er ledig kapasietet, men det bør jo være praktisk da.. Liksom ikke så greit å skulle kjøre 5 timer hvis nærmeste sykehus ligger 30 min unna.. I Oslo er det ofte ikke kapasitet på de store sykehusene. Der må man nesten bestille plass før man er blitt gravid, og selv om man har plass er det ikke sikkert man får føde der hvis det er fullt...
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 oki, hører til levanger nå.. men vil på st.olav!=/
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Du kan jo ringe St Olavs og høre om de har ledig kapasitet og hva de synes? Husk på at en lang biltur kanskje ikke er det mest behagelige hvis du er i fødsel.. Men det tar jo vanligvis litt tid før det kommer skikkelig igang, ihvertfall hvis du er førstegangsfødende. Lykke til!
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 er 1gangs ja:) takk:) (jeg bor bare til pappa siste tiden) hehe!
AO3 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Du må nesten bare ringe St Olavs og høre! I utgangspunktet er det fritt sykehusvalg, men det som KAN bli problematisk, er at St Olavs er et steg opp i "sykehushierarkiet", dvs at de er et regionsykehus, mens Levanger er et lokalsykehus. MEN dette har de sikkert full kontroll over på St Olavs, forhåpentligvis blir det ikke noe problem i det hele tatt. Jeg er i samme situasjon, bare litt motsatt - jeg vil føde i Levanger, jeg da, i stedet for sykehuset jeg egentlig skal føde på (ikke St Olavs). Det var ikke noe problem, men det var snakk om to sykehus på samme nivå. Jeg ville også føde der jeg hadde bodd hele livet, og er glad det ordnet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå