Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Er det noen her med erfaring med postive eggl.tester ved graviditet? Jeg har fått det, og rosa rødt utflod
Hedda39 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 tror du skal være veldig fruktbar da,.. men har dessverre ingen erfaring,.. men det er noe jeg har lest og hørt!!!!! så hopp i høyet;)
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei Jeg fikk positive el-tester når jeg var gravid. De ble sterkere dag for dag, mens grav. billig tester var neg. Når kontroll streken på el-testen var sterkere enn test-streken (altså pos.) tok jeg en cb dig. og fikk positiv test. Men som det står på blandt annet pernille.no, bør teste med grav. test!
Hedda39 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Får man pos el tester helt fra unnfangelsen da eller??? eller må man vente til nærmere ikm????
mayb1 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for svar.Venter på grav.tester.Så får vi krysse fingrene. Er kvalm med fyldigere pupper, så da er det kanskje litt håp. Testet meg på tirsdag men var neg..
Hedda39 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 også misforstod jeg deg, anonym,.... trodde du hadde el nå jeg,..
mayb1 Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Neida, har hatt en dag med rosa,brunt utflod.Veldig lite da. Og så prøvde jeg el.test i magle på grav.test. Og den slo ut i positiv..
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tok el-tester to tre dager før ikm, altså før jeg testet pos på grav. testen!
mayb1 Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Det gjorde jeg også,fikk da også positiv el.Men neg på grav.test. Tok en til 2 dager senere også neg.Men er fortsatt kvalm og mener jeg har fått større tyngre pupper.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp. Det har jeg. Hadde ikke grav.test så tok en EL test. Den ble positiv. Så tok jeg en grav.test dagen etter-Positiv:-) Jeg hadde ingen utflod eller ingen menssmerter.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Det er mulig at hcg nivået ditt er ganske lavt enda. Er ikke alltid det slår ut så tidlig. Krysser fingrene for deg!!
mayb1 Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for svar. Jeg krysser fingra. Så tar jeg en test snart.
mayb1 Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 Har fortsatt ikke fått noe mens.. Neg.graviditetstester.Fåt ta en test til i løpet av noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå