Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes at Angelina Jolie er så utrolig vakker at jeg blir helt dårlig
Januarmamma10 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes den vakreste kvinnen jeg vet om er Michelle Obama. For en nydelig person. Hun klarer å kombinere omsorg, respekt og intelligens på en måte som virker helt oppriktig og naturlig for henne. Hun har intelligens, sjarm, stil og klasse, og er vakker på alle måter en person kan være vakker. Jeg så henne på Larry King på youtube for en stund tilbake siden og det gjorde utrolig inntrykk på meg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 I mine øyne er den vakreste kvinnen i verden min oldemor....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Victoria Beckham er jo bare skinn og bein og silikonpupper!
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 holder en knapp på angelina jolie jeg også
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Uh.. er så lei trynet til Angelina... Hu er så oppbrukt i media...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Angelina har unaturlig store lepper.. ikke bra forbilde! Men Penelope er vakker!
Opp og ned er like langt Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 Scarlett Johansson! Syns hun er skjønn!
RødRev Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Natalie Portman er en skjønnhet av dimensjoner. Synes fort de andre kan bli vulgære og trutmunnede, men hun er bare så vanvittig grasiøs.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 Natalie Portman og Cathrine Zeta Jones
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 Jennifer Aniston. Leier gjerne en film bare på grunnlag av at hun er med i den. Hun er så naturlig, men så utrolig pen! Fargen på håret, hudfargen, stemmen, alt :-) Særlig i The Breakup, ohlalala sier jeg bare:-) Høres ut som jeg er forelsket, men jeg kan forsikre om at jeg er meget heterofil, hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #23 Skrevet 9. oktober 2008 Den vakreste kvinnen, hmmmm, det er vanskelig! Vakreste, vakreste, og vakreste! Synes Angelina er den sexyeste kvinnen i verden! Men vakreste, synes beyonce er vakker da. Jessica alba er nydelig, Adriana Lima er mulig den vakreste. Tone damli Aaberge er vakker. Nei fy søren, det vart vanskelig dette! Alle er vakre på sin egen måte:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #24 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg syns jo Vendela var vakker jeg da. Men det var før hun åpnet kjeften.... Du verden for et sjarmløst vesen.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 9. oktober 2008 #25 Skrevet 9. oktober 2008 Elle Macpherson og Kiera Knigthley
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå