prinsessemor123 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har fått spørsmål om ønskeliste til jentene mine til jul. og hva i all verden ønsker man dem??? Føler at de har alt de trenger. Har ønsket ulltøy ( ullundertøy, pyjamaser) til begge to. Men hva mer? Hun på 9 mnd kan trenge flere leker, men vet ikke hvilke. Noen som har gode ideer til en på den alderen? Eldstemann på tre syntes jeg egentlig har nok leker. Hun får alltid noen uansett selv om jeg ikke ønsker henne det, så har lyst å ønske henne noe annet, men hva?? Håper noen har gode forslag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 smykker? det er fryktelige koslige minner, og småen bruker sine være dag
prinsessemor123 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 takk for tipset, men de har begge to så mange smykker fra dåpen... Liker ikke dette materialistiske samfunnet vi lever i, men ser jo at jeg oppdrar mine egne barn i samme retning. Spesielt eldstemann har rommet fult av leker... Flere som har tips? Hva står på ønskelisten til dine barn?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Bøker, biletter til teater eller lignende, disney on ice feks eller kinobiletter. Klær, ting til barnerommet som ikke er leker, feks sengetøy, pledd, pynteputer,bilder, lekiste, små bord og stoler. Tegnebøker og fargestifter eller andre hobby ting. Dvd, musikk eller lydbøker Til hun minste kan du jo si du ønsker deg leker i hennes alder, det står jo anbefalt alder på de aller fleste leker:)
prinsessemor123 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Tusen takk Lisa og lille Noah, mange geniale ideer. Ting til rommet var kjempe lurt, og biletter også. Den tanken hadde jeg ikke tenkt i det hele tatt. Nå fikk jeg masse hjelp. Godt å kunne få svar her inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå