Gå til innhold

Kvinner 26 til 45

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange år er det siden dere begynte å barbere dere?

Moahahahaha:-) Måtte bare:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldir hatt hårvekst. Trenger ikke å barbere meg.

Skrevet

ca 8 år siden vill jeg tro:)

Skrevet

Hvis du mener bein og underliv, ansiktet trenger jeg heldivis ikke barbere;)

Skrevet

Kniis.

Jeg er 40, tar vekk bikinikanten og "stusser" hårveksten.

For ca 7 år siden (Da var jeg 33år), skulle jeg overraske mannen min og hadde fjernet alt hår nedentil. Han mista helt lysten på meg. Aldri i verden at han ville ha sex med ei barnerompe. Greit med litt stuss, men føler meg ikke komfertabel med å fjerne alt. Stakk gjorde det også etter ett par dager.

Spurte han for ett par dager siden om han syntes jeg skulle prøve å fjerne alt igjen. Han så på meg som om jeg var dum før han begynnte å le. Han hadde ikke lyst på småjenter noe mer nå enn før, sa han. Han ville ha meg, og jeg skulle se voksen ut :D

Skrevet

hehe.....er 29år og det er vel 13-14år sia jeg starta med det der....med varierende ivrighet selvsagt....begrenser seg hva man gidder når man er svær som en forspist Hvalross og gretten som ei sur binne og ikke har noe behov for "understellsbehandling", da hender det man lar krattet vokse fritt med overlegg for å få fred fra "bamsefar"...."Frisyren" nedentil og typen undertøy er en meget god kommunikasjons metode også for å fortelle hvor landet ligger til treige mannfolk...

Skrevet

Hahahaha, morsomt Ugl@:-)

Og mye sannhet i det ja!

Skrevet

He he herlig Ugl@ :-D

Er 27 og har barbert i 10 år.

Skrevet

Jeg ser i hvertfall for meg at de som shaver "glufsa" hver dag gjør det pga en av disse opplistede grunnene:

1. de er søkkeledige/single/på utkikk og føler de må være beredt i tilfelle det blir en mulighet for et ligg. ( Alltid berett!!)

2. Er nyforelska og har seg hver dag.

3. Lider av kronisk kløe...

Flere forslag???.....periodevis er det her enten eller vil jeg si.....ikke pga 1, men som oftest pga enten 2 eller 3.....utenom så er jeg sur eller ignorant når det gjelder gubben...

Den tid jeg var singel så var det ny striglet her daglig unntatt de røde ukene....man viste jo som sagt aldri.... ;-)

Skrevet

er 30, begynte med det for 14 år siden :) og fortsetter..

Skrevet

Her blir det raket når jeg gidder,er 28 og har gjort det noen år nå etterhvert:)

Er singel,men det blir ikke gjort daglig,bare når jeg føler for det,skal ut eller har en "avtale";o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...