Gå til innhold

2 spørsmål: Tripp trapp- stol og ammeavvenning


rosemor*endelig*mamma*igjen

Anbefalte innlegg

Hei!

Vesla, som kom 15. mars, kan ikke sitte selv enda, men jeg bruker sportsvogn og hun sitter delvis oppreist og ser ut. Det elsker hun. Hun er nokså sterk, kan snu seg fra rygg til mage, og tilbake.

Hun vil så gjerne se når vi spiser middag, og jeg lurer på om det er farlig for ryggen hennes å sitte litt i tripp-trappen med støtte i ryggen?

 

2. Gi meg en oppskrift på hvordan man trapper ned amming, og hvordan man får ungen til å ta flaske og smokk (haha)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, spm nr 2 har jeg ingen oppskrift på;-) Men her tar snuppa den 4mnds drikkekoppen til Boots, den suger hun som bare det på - men bare vann...vil ikke ha melk av annet enn puppen;-). Smokk har vi prøvd MASSE med. De siste to månedene har vi gitt henne smokk som hun har lekt med. Det har ført til at hun suger litt på smokken innimellom, men er ikke så interressert i annet enn å leke med den.

 

Svar på 1: Hs sa til oss at det er ok at de sitter litt i høystol før de kan sitte selv. Når de skeiner ut til ene siden, så er de visst slitne i ryggen...men vi bruker IKEA stolen og den sitter hun som støpt i og har ikke sett at hun skeiner til ene sida i den..

 

God middag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...