tesseliten Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Er 2 uker siden fødsel, og jeg er sikkert midt i den reselses perioden, jeg blør ikke veldig mye men det er sånn mer mørkt brunt og ganske slimete, ikke som vanlig mensen. Det jeg lurer på da, er om det er noen andre som er der jeg er nå? for jeg syntes det lukter, det lukter ikke veldig godt:/ føler at alle lukter det liksom, sambo kom desverre inn når jeg satt på do i dag og syntes det luktet en stram lukt:( *HYYYYYL* Er dette normalt?? og når forsvinner den vonde lukta? stinga mine er heller ikke borte riktig enda:/ Håper noen kan svare på det fæle spørsmålet her:(
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hmm, er en godt stund siden jeg var der, men syns jeg husker at det ikke luktet spesielt godt. Er vel gammelt blod det lukter.
*Lykkeliten* Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Neei, det luktet ikke vanlig mensen liksom.. Det var MYE verre. Stingene falt av 3-4uker etter fødsl. Gratulerer med den lille! =)
tesseliten Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja det lukter vondt assa:( Jeg blir såå deppa av det her:( Gått ned til min egen vekt og føler meg så fin i formen men den lukta trekker bra ned ass.. Når forsvinner den a??:(
*Lykkeliten* Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ble kvitt lukta 4-5uker etter fødselen.. Omkring da stingene falt av. Det er ikke annet å gjøre enn å dusje ofte.. Jeg brukte å ligge mye på magen også de første ukene etter fødselen.. Hørte at det hjelper magen til å komme seg til normalen.. Vet ikke om det hjalp..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ja det lukter huggorm, så det er nok normalt...
tesseliten Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Takk gud for at jeg ikke er alene:) Holdt på å begynne å grine i sta når til og med sambo merket det:/ Så for meg et liv uten noe kos og sex:(
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Ja fysj, hehe, de første dagene luktet det bare fostervann egentlig (eller, en sånn rar, klar lukt...) men etterhvert begynte det å lukte skikkelig høgg! Vær uansett litt obs, fordi lukt KAN være symptom på en infeksjon... MEn da merker man det nok ellers også=)
***Juanita*** Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 En helt egenartet lukt er det ja. Husker den VELDIG godt selv om det er over et år siden fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå