Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 jeg er ei jente som har passert 32 uker.. når jeg skulle legge meg fikk jeg sinnsykt vondt i magen! jeg klarte ikke å puste( holdt pusten,og pustet hardt ut etter en stund) ikke så veldig lenge etter måtte jeg på do.. da kom det rosa blod på papiret.. våknet senere på natten av at jeg hadde så vondt igjen.. nesten så hele magen trakk seg sammen.. er dette normalt? kan det være kynnere? takker for svar!
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Dette høres ikke ut som kynnere. De skal normalt ikke være vonde (litt ubehag gir de jo, men ikke smerter). Blødning i svangerskap skal alltid taes på alvor, og spesielt i forbindelse med smerter. Vil nok anbefale deg å ringe føden for en vurdering...De kan gi deg kyndig veiledning på hva dette kan være...
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Kynnere skal ikke være vonde. Ubhagelig kan de være, men ikke så vonde at du må puste deg gjennom dem. Jeg syns du skal ringe føden/jordmor. Så kan de jo omså få beroliget deg, eller ta deg inn til en sjekk hvis de mener det er det beste. Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 grunnen til at jeg har ventet med å ringe, er fordi det er masse liv inni der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå