Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Nå er permen etterlengtet. Vært i skogen i hele dag grunnet orienteringsdag (er idrettslærer). Merker at jeg har stått og gått mye. Sitter nå ved middagsbordet og er døsliten. Må prøve å få i lillegutt middag- mannen jobber selvfølgelig overtid i dag. 4 uker igjen c",)
Gullblomst Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 4 dager igjen å jobbe Jeg er 40 % sykemeldt, så jeg skal jobbe i morgen fredag, og mandag, onsdag og fredag i neste uke. Deretter er det permisjon. Tiden flyr. Idag har jeg vært å shoppet inn de første klesplaggene. Det var skikkelig koselig!
Trønder med to herlige Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Har 8 dager igjen å jobbe! Er aktiv sykemeldt, men er på jobb fra man-tors. Har en liten en på 2 1/2 år hjemme å, så det skal bli deilig med litt fri snart... :-) Faren jobber nesten sent hver dag, så det er ikke akkurat "fri" når man er kommet hjem fra jobb. He he! Synes tiden har gått veldig fort, men begynner å bli litt sliten nå. Har termin 16.nov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå