Gå til innhold

Og jeg som trodde at når det var i gang så var det i gang...


Maracuya

Anbefalte innlegg

Naive meg regnet med at ethvert tegn til fødsel ville bety en gradvis økning av tegn og rier m.m. fram til en var skikkelig i gang. Satt oppe i natt i 3 timer med ganske vonde kynnere som kom ofte, ca hvert 10 min, men likevel ikke så vondt at jeg mente dette var rier. Gikk etterhvert og la meg igjen og så dabbet det av... I morges var alt som før, bare at jeg var fryktelig trøtt da. Har hatt noen slike kynnere i dag også men mye sjeldnere og de blir ikke vondere. Og leser at noen går slik i flere dager og kanskje uker før det blir fødsel! Æsj, jeg så jo for meg at jeg var på vei inn på føden nå.

 

Ja ja, samboer vil i alle fall ha meg til å vente til over helga for da har han bedre tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du blir skuffet...holder på med 3.runde med slike "lurerier" jeg nå...regner med at de gir seg etterhvert denne gangen og dessverre! Natt til i går satt også jeg oppe i 3 timer med vonde kynnere som kom hvert 10.min...trodde nesten at det var i gang, men så dabbet det bare av. Og her sitter jeg igjen da...med vonde kynnere som kommer med 7-10min mellomrom...har i tillegg vondt i korsryggen og nedre del av magen mellom kynnerne, så dette er ganske slitsomt! Hååååper at det ikke gir seg igjen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi er flere! Uansett må jo dette bety at NOE er på gang i alle fall, at det nærmer seg ganske mye. Men kjedelig hvis dette holder oss våkne natt etter natt uten resultat... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...