Gå til innhold

dere som har / har hatt bekkenløsning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var de første symptomene? Utviklet det seg fort til å bli virkelig smertefullt? Var det mange oppgaver i jobben dere ikke klarer/ klarte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg merket var "stråling" i rumpeballene og opp gjennom ryggen og så kjentes jeg veldig stiv og støl ut/sliten i korsryggen/halebeinet og i hoftene(kom etter hvert) Så ble det bare verre og verre..

Måtte sykemelde meg 100% med en gang, da jeg er hjelpepleier og gjør ALT man _ikke_ skal gjøre med bl på jobb..

Skrevet

Sikkert lurt å sykemelde seg da ja:) Jobber selv i helsevesenet så jeg kjenner til det der.

For et par uker sida fikk jeg noen stikkende smerter i ryggen innimellom, deretter hadde jeg hele tiden en sliten følelse i korsryggen. Har fremdeles denne smerten, samtidig som jeg har fått en slags stiv gange . Ingen direkte smerter - bare sliten / vondt og stiv. Er bare 14 uker på vei - kan dette utvikle seg til bekkenløsning hvis jeg ikke passer på?

Skrevet

Hei.

Jeg fikk bekkenløsning da jeg var ca tre mnd på vei med førstemann. Kjente det som strålende smerter ned fra bekkenet bak ut i beinet. Etterhvert så klarte jeg ikke å bøye med ned for å ta opp ting fra bakken. Fikk veldig vondt for å gå og sitte på hardt underlag. Tok ikke veldig lang tid før de var veldig vondt.

Jeg hadde vondt for å sitte og vondt for å gå, Så med arbeidsoppgaver som innebar mye gåing på hardt underlag, tunge tak og løft så gikk det dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...