Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 hvordan var de første symptomene? Utviklet det seg fort til å bli virkelig smertefullt? Var det mange oppgaver i jobben dere ikke klarer/ klarte?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Det første jeg merket var "stråling" i rumpeballene og opp gjennom ryggen og så kjentes jeg veldig stiv og støl ut/sliten i korsryggen/halebeinet og i hoftene(kom etter hvert) Så ble det bare verre og verre.. Måtte sykemelde meg 100% med en gang, da jeg er hjelpepleier og gjør ALT man _ikke_ skal gjøre med bl på jobb..
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Sikkert lurt å sykemelde seg da ja:) Jobber selv i helsevesenet så jeg kjenner til det der. For et par uker sida fikk jeg noen stikkende smerter i ryggen innimellom, deretter hadde jeg hele tiden en sliten følelse i korsryggen. Har fremdeles denne smerten, samtidig som jeg har fått en slags stiv gange . Ingen direkte smerter - bare sliten / vondt og stiv. Er bare 14 uker på vei - kan dette utvikle seg til bekkenløsning hvis jeg ikke passer på?
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Jeg fikk bekkenløsning da jeg var ca tre mnd på vei med førstemann. Kjente det som strålende smerter ned fra bekkenet bak ut i beinet. Etterhvert så klarte jeg ikke å bøye med ned for å ta opp ting fra bakken. Fikk veldig vondt for å gå og sitte på hardt underlag. Tok ikke veldig lang tid før de var veldig vondt. Jeg hadde vondt for å sitte og vondt for å gå, Så med arbeidsoppgaver som innebar mye gåing på hardt underlag, tunge tak og løft så gikk det dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå