Liza-76 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har akkurat sendt søknad om ivf i Haugesund nå, og føler meg ganske klar for å komme igang. Er visst ca tre måneders ventetid, så rett etter jul kanskje...? Andre som venter?
Leieboer funnet! Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Vi venter også på å komme i gang, men har kommet ørlite lenger i prosessen enn det dere har. Vi sendte søknad til Haugesund i midten av august. Da tok det ca 3 uker før vi fikk brev om time til forsamtale. Den skal vi ha 6. november, så det stemte ganske bra med de 3 månedene vi ble forespeilet. Satser på å komme i gang med spray i desember! Er en spennende tid dette her, har nedtelling til 6. november! ( om ikke annet blir vi i allefall flinke på venting...) Satser på at det snart havner et brev i postkassa di også!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hører også til i Haugesund, bare at jeg har vært der noen år. Og vårt neste forsøk ligger i fryseren ;-P Skal få satt det inn før jul engang, må vente litt siden jeg hadde en utskrapning i september. Men er snart igang, nok en gang. Gode ventere blir vi i alle fall. Men tro meg, alt er glemt når en sitter med et lite barn. Etter 7 års prøving fikk vi en flott adoptivsønn som vi aldri ville ha byttet bort, og det er godt betalt for all ventingen. Nå vet vi at venting kan gi noe, så nå venter vi med "glede". Men selvfølgelig, litt utålmodighet kjenner vi jo også av og til. Ønsker sterkt en lillesøster og lillebror til gutten vår. Lykke til Liza-76. De er kjempekjekke i Haugesund, og det er utrolig spennende tid for dere. Alle gode ønsker fra meg )
LINEDRI Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 För oss tog det 3 veckor tills vi fick ett ja av klagenemnda, lycka till!
Liza-76 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Godt å høre at de er kjekke i Haugesund! Er veldig spent! Har ikke lest så mye om prosessen enda, men har forstått at det er forskjellige regimer. Vet dere hva som er vanligst? Vet dere hvor lang prosessen er fra en kommer igang? Hvor mange ganger vi må opp til Haugesund og hvor lenge vi må være der om gangen...? Har maaange spørsmål... Lykke til til dere alle, blir spennende å høre hvordan det går framover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå