KaWi Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Og hvis det ikke skjer noe i løpet av helgen, så blir jeg nok startet opp på mandag... Hadde vekstestimering i dag, og babyen ligger an til å bli ca. 4.5 kg... =S Blir hyppig kontrollert grunnet svangerskapsdiabetes. Det er også derfor jeg ikke får lov til å gå lenger over tiden. Ellers var alt bare bra med babyen, pustereflekser så det holder på h*n og mye liv =) Så det er bare å vente, og se om det starter av seg selv, eller om det blir igangsettelse. Håper at det starter av seg selv da... Så her vi kose oss i helgen, siste helg uten barn! Veeeldig rart å tenke på, en helt ny tidsepoke som jeg gleder meg masse til å begynne på!
shari_z Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg blir også satt i gang neste uke, mest sannsynlig på tirsdagen (muligens mandag). Har termin på lørdagen. Synes også det er rart å tenke på, at disse er de siste dagene det er bare oss tre (mannen, dattteren på 7 år og jeg), men vi gleder oss veldig. Du får ha lykke til på mandagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå