Gå til innhold

Babymodell Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan gå? Evt internettside. Har lyst til å prøve mini som modell.

Noen som har gjort det? Får man penger for det? Gjør det mest for morro da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til et castingbyrå, har ingennavnpårappen, baby på armen...

Skrevet

Seriøse aktører lar ikke barna til de foreldrene som er veldig ivrige på at barna skal være modeller være det. Er jo som regel noe som skurrer når foreldrene bruker energi på å få bildet av ungen spydd ut - gjerne i forbindelse med hippe klesreklamer eller intetsigende husholdningsvarer for den saks skyld.

Skrevet

Hehe nei altså det var egentlig bare for morro! Jeg har ikke tenkt å bane livet hans for å si det på den måten.

Så om du ikke har svar på spørsmålet kan du jo la være å svare? Men jeg regnet med at det måtte komme noen spydige kommentarer da, så det var ikke akkurat uventet:)

HI

Skrevet

Det er ikke akkurat bare å få betalt for å stille opp som modell.

De fleste må vel gjennom castingbyrå da, og det tviler jeg på at babyer får!?

Men det er mange fotografer (iallefall de som ikke er helt proffe enda, men øver og øver) som tar bilder de kan bruke til egenreklame osv, som heter TFP.. trade for photo eller noe sånt.. det betyr fotografering uten betaling.. fotografen jobber, modellen jobber.. og begge får øving ut av det + at modellen får alle bildene på en CD og kan bruke til stortsett hva de vil, så lenge fotografens navn er på..

Vet ikke helt hva du tenker på når du tenker babymodell?

Skrevet

Jeg har ei jente som tydligvis egner seg som barnemodell.

Jeg har fått beskjed fra et SERIØST modellfirma at de ønsker vi skal ta kontakt med de når snuppa er blitt 5 år. Dette fordi de ikke jobber med mindre barn en det. Det er veldig vanskelig å jobbe med små barn og det er få som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...