Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er gravid med mitt første barn nå, og alle(!!) sier til meg; "Det er bare å forberede seg på å gå to uker over det. Alle gjøre jo det med den første!" Er det virkelig slik? Hvor mange av dere som har barn fra før, gikk over med første mann, og hvor mange fødte til termin eller tidligere? Er litt nysjerrig.
Smaaen Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fikk fem dager før termin. Og jeg ble kjempeoverrasket siden alle hadde sagt at jeg kom til å gå over termin. Var ikke forberedt i det hele tatt. Noe som kanskje var like greit.
Pappalille Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Nå har ikke jeg født selv enda, men jeg har tre venninner som alle fødte sin første før termindato så det er nok ikke "alle" nei =) Jeg tenker at alt fra to uker før til to uker etter er helt normalt, så får vi se =)
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fødte 2 mnd prematurt....
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fødte fem dager før UL terminen. Fikk ungen som bestilt:-) Hadde bestemt meg for at hun skulle komme i høstferien og det gjorde hun :-)
Gorosa Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Fem uker før med første. Tre uker før med andre.
snellapella Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, nei! Jeg gikk ut i perm, og tre dager etter så var pjokken født.. nesten tre uker før
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fikk 14 dager over termin...phu... heldigvis slapp jeg akkurat å bli satt igang!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 jeg fødte 3 dager før. og vet faktisk bare om en 1 gangs som har gått over, så tror det der bare er slik man sier...
Nupsi Mcnugget Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Førstemann kom 1 dag før termin, ikke garantert at en går lenge over selv om man er førstegangs....
little old lady hoo Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Min førstemann er født 3 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå