Gå til innhold

Alltid overtid med førstemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt første barn nå, og alle(!!) sier til meg; "Det er bare å forberede seg på å gå to uker over det. Alle gjøre jo det med den første!"

Er det virkelig slik?

Hvor mange av dere som har barn fra før, gikk over med første mann, og hvor mange fødte til termin eller tidligere?

Er litt nysjerrig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk fem dager før termin. Og jeg ble kjempeoverrasket siden alle hadde sagt at jeg kom til å gå over termin. Var ikke forberedt i det hele tatt. Noe som kanskje var like greit.

Skrevet

Nå har ikke jeg født selv enda, men jeg har tre venninner som alle fødte sin første før termindato så det er nok ikke "alle" nei =) Jeg tenker at alt fra to uker før til to uker etter er helt normalt, så får vi se =)

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Jeg fødte 2 mnd prematurt....

Skrevet

Jeg fødte fem dager før UL terminen. Fikk ungen som bestilt:-) Hadde bestemt meg for at hun skulle komme i høstferien og det gjorde hun :-)

Skrevet

Fem uker før med første. Tre uker før med andre.

Skrevet

Nei, nei! Jeg gikk ut i perm, og tre dager etter så var pjokken født.. nesten tre uker før

Skrevet

Jeg fikk 14 dager over termin...phu... heldigvis slapp jeg akkurat å bli satt igang!

Skrevet

14 dager før her:)

Skrevet

jeg fødte 3 dager før.

og vet faktisk bare om en 1 gangs som har gått over,

så tror det der bare er slik man sier... ;)

Skrevet

Førstemann kom 1 dag før termin, ikke garantert at en går lenge over selv om man er førstegangs....

Skrevet

Min førstemann er født 3 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...