h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 å gud det er deilig... vasket alle rom både nede og oppe, skiftet på 6 senger.hengt opp 2 maskiner med klær.... nå skal jeg bare vaske den forb... katte doen, så skal jeg ta helg:)))) )
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hørtes herlig ut! =) Men kan du komme å ta min helgevask også? Nei jeg vasket gulvet igår, støvsugte idag, så blir vel badet imorgen. Skiftet på sengene i begynnelsen av uka etter at jeg hadde vært sjuk. Må vel tørke litt støv ihelga hvis det blir tid.
~~DoraDora~~ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Heldig du er da:) Jeg har fri i morgen, så da har jeg god tid på å gjøre det da. Deilig med nyvaska hus når helgen ringes inn:))))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Så flinke dere er da;) Håper på at samboern tar helgevaska i morgen mens jeg og lillemor er på formiddags besøk.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Å det er så herlg å få gjort helgevasken på en torsdag:) Det har ikke vi fått gjort her idag... Jeg er avhengig av mannen min når jeg skal vaske nå for tiden, så vi bruker å gjøre det sammen. Så vi har planer om å vaske en del i helga..Så håper vi får til det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå