Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøper alltid økologisk hvis butikken har dette alternativet. Men har merket meg at noen butikker har svært få økoligiske produkt, i tillegg må man ofte lete etter produktene. Synes dette er litt dårlig av butikkene jeg da å ha 14 rekker med vanlig melk, og en rekke innerst i hjørnet med økologisk melk. Nesten så jeg tror de ikke vil at kundene skal finne alternativer. Hva tenker dere om økologiske produkter?
blond Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 At de er dyre! Vi kjøper enkelte ting, men det er langt fra regelen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg syns også det er dyrt...tar som regel det billigste alternativet, vist jeg vet den er ok:))
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Gjør som deg blidsomeisol, kjøper økologisk varer når det er tilgjengelig. Legger litt ekstra penger i det fordi jeg synes smaken er bedre og tror det gangner både jorda og dyra når bonden driver økologisk. Dessverre som hos deg at lokalbutikken har få økologiske alternativer, kun en liten hylle...men det har blitt bedre det siste året. Mye mer utvalg i Sverige så jeg handler mye når vi er der en 3-4 ganger i året. Har akkurat funnet en svensk, økologisk frossen grønsaksblanding på Rimi som var veldig god
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for tipset, den grønnsaksblandingen skal jeg prøve
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Synes je gofte ser økologiske matvarer i butikkene, men det er kanskje fordi jeg ikke skal handle det. Kjøper ikke økologisk, kjøper det billigste.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøper også det billigste. Mat er dyrt nok!
~~DoraDora~~ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Kjøper det billigste vi også når det gjelder matvarer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå