Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Er allerede over to uker siden, men har ikke vært på dataen før nå... hehe! Lille Ida Emilie ble i hvertfall født 22.september:) 51 cm lang og 3570g:) Og hun er HELT PERFEKT!! Så deilig å være ferdig med svangerskap og fødsel! Fødselen var INTENS og varte bare 3,5 timer. Det var utrolig deilig når det var overstått:)
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2008 Må visst skifte nick ser jeg;)
Gjest irismor Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer med den nye prinsessen =)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer så masse!=) Det ble Ida Emilie ja, fint navn det!;-) Kommer dere bare til å bruke Emilie eller? Hun ble født på bursdagen til min mamma! Min fødsel tok også 3.5 time. Føles som om det går i ett da ja, men herlig med så kjapp fødsel.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 så koselig:) Gratulerer så mye...
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Får ikke byttet nick jeg... Får bare feil-melding... Eh... ang. navnet... hehe, vi vet ikke helt hva det blir enda. Sier som regel Ida Emilie, men lillegutt på 3 sier mest bare Emilie... Vi får prate å bli ordenltig enige om det tror jeg, ellers blir det så mye forskjellig å forholde seg til, hehe;)
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Tusen takk for gratulasjonene alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå