Maf og lillemann Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 er det bare på majorstuklinikken det er mulig å ta 3D-ul i bergen? hører så mye forskjellig om klinikken, så lurer på om det er andre alternativ... er veldig fornøyd med sentrumslegene, men de har desverre ikke 3D =(
Vil Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Å, dette lurer jeg på også. Har lyst til å ta 3D om noen uker.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 kun majorstua som tar 3d ul...og hvis man tar Ul etter uke 20 eller 25 får manhele Ul undersøkelsen med seg hjem på dvd... virkelig til å anbefale
Babyønske �� Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har ikke funnet andre enn de som har 3D. Jeg var der i forrige uke, og er veldig fornøyd. Ikke noe negativt å si på de jeg. Var en hyggelig dame som utførte ultralyden. Fikk tilsammen ca 50 bilder og filmsnutter. God kvalitet på bildene var det også.
Vil Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Å, jeg tenkte å ta 3D UL i uke 13, (er bare 9+4). Man får vel med seg litt bilder eller noe? Eller er det unødvendig å ta 3D ul så tidlig? Hva koster det forresten der på Majorskuaklinikken.
Babyønske �� Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 3D ul i uke 13 tror jeg ikke du får så mye utbytte av, da er det bedre med en vanlig 2D ul. Fosteret er så lite enda. Det er anbefalt å ta mellom uke 27 og 30 for best resultat. Jeg var 26+5 og fikk som sagt kjempefine bilder, du kan se de på profilen min. Jeg betalte 1200,-
Månefeen ♥ Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 http://www.majorstuaklinikken.no/bergen/index.html Har planer om dette selv, eller, det er min far som så gjerne vil spandere på oss en tur for å ha litt å mimre tilbake på
Månefeen ♥ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Fant forrsten dette også: "Time med 3D medisinsk vurdering og cd rom kr 1500. Kr 900, uten medisinsk ultralyd."
Vil Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner, da går jeg til Sentrumslegene i uke 13 i stedet. Har lyst til å gå på UL før vi "offentliggjør" graviditeten. Takk for svar!
Maf og lillemann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2008 sentrumslegene er i allefall å anbefale er det noen som vet hvordan det er med ventetid på majorstuaklinikken? er 21 uker nå, og tenkte å ta ul'en mellom uke 24 og 28, så burde jeg snart bestille time ?
Babyønske �� Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Tror ikke det er så lang ventetid, om det er det i det hele tatt. Jeg var vel i uke 22 eller der omkring når jeg bestilte. Hadde tenkt å ta rundt uke 28, og ble også anbefalt det når jeg ringte. Bor ikke i Bergen, så måtte ta det i forbindelse med en helg jeg skulle dit. Så jeg spurte bare om det var mulig å få time den og den dagen, og det var ikke noe problem virka det som.
Maf og lillemann Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2008 he he, ja... siden det bare er en klinikk med 3D, så er det litt kjipern å ikke få før om 10 uker liksom, hehe =) neida, skader vel ikke å bestille litt tidlig...=) ooo..gleder meg =D
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 var ca 2-3 dager ventetid hver gang jeg bestilte på majorstua i bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå