Gå til innhold

3d-ul i bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare på majorstuklinikken det er mulig å ta 3D-ul i bergen?

hører så mye forskjellig om klinikken, så lurer på om det er andre alternativ...

er veldig fornøyd med sentrumslegene, men de har desverre ikke 3D =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, dette lurer jeg på også. Har lyst til å ta 3D om noen uker.

Skrevet

kun majorstua som tar 3d ul...og hvis man tar Ul etter uke 20 eller 25 får manhele Ul undersøkelsen med seg hjem på dvd...

virkelig til å anbefale

Skrevet

Jeg har ikke funnet andre enn de som har 3D. Jeg var der i forrige uke, og er veldig fornøyd. Ikke noe negativt å si på de jeg. Var en hyggelig dame som utførte ultralyden. Fikk tilsammen ca 50 bilder og filmsnutter. God kvalitet på bildene var det også.

Skrevet

Å, jeg tenkte å ta 3D UL i uke 13, (er bare 9+4). Man får vel med seg litt bilder eller noe? Eller er det unødvendig å ta 3D ul så tidlig?

Hva koster det forresten der på Majorskuaklinikken.

Skrevet

3D ul i uke 13 tror jeg ikke du får så mye utbytte av, da er det bedre med en vanlig 2D ul. Fosteret er så lite enda. Det er anbefalt å ta mellom uke 27 og 30 for best resultat. Jeg var 26+5 og fikk som sagt kjempefine bilder, du kan se de på profilen min.

Jeg betalte 1200,-

Skrevet

Fant forrsten dette også:

"Time med 3D medisinsk vurdering og cd rom kr 1500. Kr 900, uten medisinsk ultralyd."

Skrevet

Skjønner, da går jeg til Sentrumslegene i uke 13 i stedet.

Har lyst til å gå på UL før vi "offentliggjør" graviditeten.

Takk for svar!

Skrevet

sentrumslegene er i allefall å anbefale ;)

er det noen som vet hvordan det er med ventetid på majorstuaklinikken?

er 21 uker nå, og tenkte å ta ul'en mellom uke 24 og 28, så burde jeg snart bestille time ?

Skrevet

Tror ikke det er så lang ventetid, om det er det i det hele tatt. Jeg var vel i uke 22 eller der omkring når jeg bestilte. Hadde tenkt å ta rundt uke 28, og ble også anbefalt det når jeg ringte. Bor ikke i Bergen, så måtte ta det i forbindelse med en helg jeg skulle dit. Så jeg spurte bare om det var mulig å få time den og den dagen, og det var ikke noe problem virka det som.

Skrevet

he he, ja... siden det bare er en klinikk med 3D, så er det litt kjipern å ikke få før om 10 uker liksom, hehe =)

neida, skader vel ikke å bestille litt tidlig...=)

ooo..gleder meg =D

Skrevet

var ca 2-3 dager ventetid hver gang jeg bestilte på majorstua i bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...