Mamman_til_Adine <3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hodepine, vil det si at det er noe galt? På sist kontroll ble jeg spurt om jeg hadde dette etter at jeg hadde fått litt hevelser i kroppen. Jeg hadde det ikke da, men de siste dagene har jeg hatt mye hodepine? Er dette vanlig, eller er det noe som skal sjekkes opp? Trenger svar
Shiny84 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hevelse i kroppen (vann), kombinert med hodepine, flimmer for øya kan tyde på svangerskapsforgiftning, var nok det legen så etter tegn på... er det "eggeprotein" i urinen? husker ikke helt hva det heter, men det sjekker det på kontroll. høyt blodtrykk tilsier også i kombinasjon med disse andre symtomer svangerskapsforgiftning, Da blir man satt i gang før termin, (ettersom mor kan dø.. hvis det ikke blir gjort) Ikke meningen å skremme deg alså, de finner fort ut av det med blodprøve osv. men hadde jeg vært deg ville jeg nok sjekka det fort!Lykke til
hoppla Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er jo ingen lege, men har selv de siste dagene hatt mye mer hodepine og også endel vann i kroppen. men var hos lege i går og det var ikke noe galt. Dette med hodepine er jo også veldig hormonelt betinget..
Shiny84 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 ja, det er det nok... er ingen lege jeg heller alså, he, he, bare husker dette fra nr 1, da legen trodde jeg muligens hadde svangerskapsforgiftning.. ( tror oxo veldig økt vekt er et tegn) Kanskje kroppen din trenger mer veske?... da pleier man jo å få vondt i hodet
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 hadde blitt bekymret om de andre prøvene ikke var bra. men blodtrykket mitt var lavere enn sist gang, og var fint. urinen var kjempe fin. Var liksom ingenting som tydet på at jeg hadde noe. Utenom de hevelsene. Jeg kan ta kontakt med jordmor da, om jeg ikke blir bedre. Er vanligvis aldri plaget med hodepine, men så plutselig nå de siste dagene, så dunker det hele tiden. Håper det ikke er noe galt, da bestiller jeg en time til neste uke tenker jeg :-) Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå