Venterispenningpånummerto Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei. endelig ferdig med 1. trimester med kvalme og trøtthet. Føler meg fortsatt lit trøtt innimellom, men ikke i nærheten som for et par uker tilbake. Nå føler jeg imidlertid lite til graviditeten. Ser jo magen kommer men utover det er det liksom ingenting som tyder på at jeg er gravid. Ikke engang nærtagende som jeg var veldig i første svangerskap. Hvordan er det med dere?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei:) Symptomene mine er at magen såvidt kansje begynner å komme, å eg er 20+2, håper på at magen kommer for fult snart =), er så utolmodig nå, føler alle som er hallveis har mage.. Er endel trøtt, får heller ikke alltid til å såve så mye. Får litt lett vondt i hovudet, og blir svimmel viss eg reiser meg fort opp.. åsså viss eg står får lenge så blir eg helt tung i hovudet å må sette meg ned slik at eg ikke svimer av, veldig ubehagelig når det skjer.. + at eg må ofte på do.. det er mine
Krissy78 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er 25+2 og fremdeles like trøtt som i 1. trimester (hvis ikke mer). Kvalmen er heldigvis borte men jeg tror jeg kunne sovet hele dagene hvis det hadde vært mulig... Magen vokser, babyen er aktiv og det er mye bevegelser og spark. De andre symptomene mine er at brystene ganske ømme, jeg har dilla på frukt og isbiter og tar ganske lett til tårer. (Veldig likt forrige gang jeg var gravid.)
EnLitenPrins Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er 16 uker på vei å jeg er veldi trøtt !! Men kvalmen har begynt å gi seg
Janne christina Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 magen kom nå som jeg er 15 uker,fortsatt litt trøtt om morgenen men hekdigvis har kvalmen gitt seg. Kjenner også båndene livmoren henger i strekker seg hver dag,enten når jeg nyser eller vært på do tror også jeg begynner å kjenne liv der nede. Første gangen min nå
birrisj05.02.09 Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Leggkramper, UGH! Ikke noe særlig å våkne av at man hyler.. fordi det gjør så inni granskogen vondt! Men magnesium og kalsium-tilskudd hjelper
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Hvert svangerskap er veldig individuelt, som vi vet. Mye man opplever og mye man slipper. Jeg er 22+2 og har akkurat begynt å få en liten bul på magen. De som ikke kjenner meg kan ikke se det.. Jeg har gått opp 2kg. Er ikke så veldig trøtt lenger og hadde i uke 15 til 20 urolige ben som holdt meg oppe om natten. Håper jeg slipper dette igjen. Tett nese har jeg hatt fra første dag og tarmene går tregere enn normalt(går på duphalac hver kveld). Må heldigvis ikke opp på toalettet for å tisse så ofte om natten lenger, men det kommer vel igjen. Spark har jeg kjent fra uke 17, i slutten av uke 19 kunne min man også kjenne det. Lett blødene tannkjøtt og nese er og to symptomer. Har hatt et supert svangerskap så langt, og kan virkelig ikke klage. Gleder meg til magen kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå