Gå til innhold

I dag har vi vært flink.

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært og handlet, og planlagt middager helt til mandag. Kjøpt inn og alt. Har bestemt oss for å begynne med å planlegge middagene litt bedre. Er utrolig kjedelig å få en telefon kl 15.00, du må kjøpe noe vi mangler til middagen, så blir det ikke mat før lenge etter jeg er ferdig på jobb, selv om samboern har vært hjemme hele dagen. Han er sykemeldt.

Tror forøvrig man kan spare endel på å handle 2 ganger i uka, og ikke 4-5 ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi handlet på mandag, da kjøpte vi mat for hele uken. Også handle vi inn mek, brød utenom.. Veldig greit.

Skrevet

Det er sikkert lurt å handle ofte og masse. Så heldig du er som får ferdig middag =)

Jeg må lage maten selv uansett om jeg har vært på jobb og sambo har vært hjemme.

Skrevet

Er forøvrig enklest å handle når vi slipper å ha ungene med, så i dag benyttet vi anledningen når jeg har fri, og lillemor er i barnehagen. Kanskje vi må handle noe mer på lørdag, men tror egentlig vi har alt vi trenger. Får se hvor flink guttungen er å rydde rommet sitt, om han er det må han få velge lørdagsgodt selv.

Skrevet

Ja, er kanskje litt bortsjemt der, men synes det er en selvfølge at han lager mat, så henter jeg lillemor på vei hjem, eller kjører hjem og går og henter henne om hun har sykkel.

Han er forøvrig veldig flink å lage mat.

Skrevet

Det er akkurat slik jeg har tenkt å gjøre:) Planlegge middagene en uke, og handle alt i ett...da trenger jeg ikke å tenke på hva vi skal ha til middag, også trenger jeg ikke å handle alt det unødvendige hver dag, som bare blir med...hehe:)

Skrevet

Hvis man handler hver dag og ikke tenker særlig over hva man trenger er det mye å spare på å handle en dag i uken og planlegge middager. Man sparer både tid og penger!

Skrevet

Kjempeflinke!!

Vi klarer også det i perioder. Handle inn til nesten ei uke omgangen, og handle heller masse når vi er der i sstedet for litt hver dag. Er så mye bedre..Torsdag og fredag er en god dag å handle på syntes jeg, da kan jeg kjøpe helge snob samtidig. Kjøper jeg lørdags godte til meg sevl på mandagen er det desverre tomt når helga kommer og gjerne lenge før helga også.. Alltid en anledning til å spise snop.

Og det er veldig herlig å ha klar middager for mange dager fram, gjør jobben mye enklere. Og kjedelig når dere først har anledning til å ha middagen klar til du kommer hjem at den skal bli utsatt for ting som mangler..Slik har det vært her også i det siste, jeg står og lager middag, mannen er på vei hjem så mangler vi ditt og datt så han må handle før han kommer hjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...