Gå til innhold

Kvinner 20 - 25 år : barberer dere der nede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hårsåre, vittig valg av ord i denne sammenhengen.

Sa ingenting negativt om de som vil barebrer seg, bare at renslighetsargumentet ikke holder. Enhver får gjøre med kroppen sin som en vil.

Skrevet

Tror ikke det er mange av kjærestene våre som tenker på det som barnetiss akkurat! Og hvis man føler seg bedre av å ha en liten stripe eller firkant på venusberget eller hva jeg skal kalle det - så værsågod, det funker også... jeg vil iallefall ikke ha hår i maten min, og skjønner VELDIG godt at kjæresten min heller ikke vil ha det..

Skrevet

Jeg tar alt rundt leppene, men lar det være hår igjen oppå hvis dere skjønner :P

Hvis ikke får jeg en barnefølelse. Liker å ha litt hår der. Lar det være hår igjen som er litt bredere enn en vanlig stripe

Skrevet

Ja, jeg tar bort alt hår. Hår der nede er ekkelt.

Skrevet

Jeg er 22 år og jeg har tatt bort alt bortsett fra en liten stripe på toppen så lenge jeg kan huske... føler meg mye mer vel når jeg er "velstelt" der nede..

Men jeg må innrømme at de siste par mnd har jeg ikke vært så flink til å rydde opp der nede, ser jo ingenting med denne magen i veien :s

Skrevet

jeg er 21 år og tar alt jeg da! føler meg mye reinere og friskere:) men 2-3 dager i uken hadde jeg aldri klart! tar det når det har kommet godt ut, sånn at det ikkje gjør vondt..

Skrevet

Får brekningsfornemmelse av tanken på at noen barberer seg der nede...

Skrevet

Øhh, jeg er 27 og barberer bort alt. Liker ikke å ha en stor dott der, som både lukter og klør. Nei bort med alt.

Og dessuten så syns jeg det er stygt å ikke være barbert, både der nede, under armene og leggene. Syns det ser ureinslig ut.

Skrevet

hvorfor har du kløe i tarmen?

Skrevet

Jeg barberer atl, med kun en liten stripe igjen. Innimellom vokser jeg alt. Føler meg skitten hvis jeg har masse hår det, synes det er udelikat.

Skrevet

Vet ikke, tror jeg har glemt igjen noe oppi der...

Skrevet

Herlig når dere kommer på gamlehjem og krever å få barbert musa av pleierne. For ellers føler dere dere ikke reine.

Skikkelig sirkus om 50 år. Kanskje pleierne da endelig får lønn som forjent. Museubehagstillegg.

Skrevet

Sakset fra lengre opp:

"Dere legger press på andre.

Det vokser opp en hel generasjon med menn som tror/lærer at det er ekkelt med hår under armene, beina og nedentil. Så til slutt er det så ekkelt at hvis en kvinne kommer med alt dette her så er hun ekkel og urenslig. Og så får vi en hel generasjon som bare må gjøre dette hver dag. Hvis ikke er de urenslige. Og det er de vitterlig ikke."

Hvorfor legger jeg press på andre? Det er da kun min mann som ser min mus, og enkelte kvinner i fellesdusjen til bassenget...

Så det skal ikke være greit at vi barberer oss, fordi vi ødelegger for kvinner som ikke vil gjøre det??

Og du beskylder meg for å ha dårlige argumenter!! (renslighet, og forresten så sa jeg aldri at man var renere, men at jeg syntes det var lettere å holde meg ren. En personlig preferanse med andre ord...)

Skrevet

Ja, for når vi havner på gamlehjem så bryr vi oss om hvordan musa ser ut!!! Hohohhoh! Er vel oppbrukt da:)

Skrevet

Jeg er 25 og fjerner alt. Syns det er skikkelig turn off med en stor skog mellom beina. Og det er lettere å holde det rent med tanke på mensen. Mannen min liker også at jeg er shavet, for vi syns det er lite vakkert med mye hår der nede. En stripe er jo fint da, så er mulig jeg sparer til det etterhvert:)

Skrevet

For 20 år siden kunne man gå på en strand med hår på beina uten å bli sett ned på. Det kan man ikke lengre....

Sånn vil det være med barbering av musa også.

Men selvfølgelig det er jo ikke en stor kunst å gjøre det.

Men til slutt (20 år) blir det slik at folk vemmes i fellesdusjen

når de ser hår nedentil.

Skrevet

Jeg tar alt! Liker det best sånn. Akkurat i disse tider så begynner det å bli litt langt - tungt og komme til og stoler ikke heelt på at sambo er stø nok på hånda til å hjelpe til :P hehe..

Og apropo når vi blir gamle - dere har sett at gamle mennesker ofte er litt tynnere i håret på hodet? Og gjerne ikke har noe særlig hår på leggene? Dette gjelder hårene nedentil også! Selvfølgelig er det også er unntak som bekrefter reglen - men de aller fleste blir så og si hårløse når vi blir gamle, Så da blir det ikke noe stress da heller ;)

Skrevet

Jepp! Alt forsvinner..Jeg syntes at det er ekkelt med hår der nede. Det samme gjelder på beina og under armene. *Grøss*..

Barberer meg vel sånn ca 2 ganger i uka, tenker jeg.

Men dere som ikke barberer, stusser dere det da? Eller lar dere det bare være helt "naturlig" der nede?

I min omgangskrets er det _ikke_ vanlig å ha skogvekster mellom beina iallefall!

Skrevet

25 år, tar alt hver dag, i dusjen... har alltid gjort det, og synes hår er ekkelt... forventer at kjæresten min gjør det samme...

Skrevet

"For 20 år siden kunne man gå på en strand med hår på beina uten å bli sett ned på. Det kan man ikke lengre....

Sånn vil det være med barbering av musa også.

Men selvfølgelig det er jo ikke en stor kunst å gjøre det.

Men til slutt (20 år) blir det slik at folk vemmes i fellesdusjen

når de ser hår nedentil."

SVAR:

Du kan nok trygt gå på stranda med ubarbert mus uten at noen reagerer, med mindre du er på ei nudist/naturist strand. I tillegg er det mange som levner igjen håret foran, så det ikke vises om man er barbert.

Og hvis du kan si at jeg ikke bør barbere meg for jeg skaper en trend som vil ødelegge for sånne som deg, så kan jo jeg si at du aldri må ha på deg pene klær og lukte godt, for da vil det forventes at alle kvinner skal gå pent kledd og lukte godt. Og jeg vil kunne gå i joggebukse hele dagen og ikke bruke parfyme.

(nå skal vel du si at du verken kler deg pent eller lukter godt, men dette var da et hypotetisk eksempel)

Skrevet

Hvorfor spør du bare de som er 20-25 år? Jeg er 36 og vil da også se fresh ut der nede!! ;-)

Men tar ikke alt, men har tatt laser på bikinilinjen så jeg slipper å barbere, veldig deilig. Men kunne tenke meg å ta litt til av og til, men syns det blir så mye barberutslett når man barberer, pigger og skjegg så har aldri tatt alt. Hår på ben og under armer - ugh det er ekkelt uansett hva folk sier om press etc. Syns derimot menn er supersexy med hår både her og der. Blir litt femi med barberte gutter.

Skrevet

Barberer alt hver gang jeg dusjer. Hadde stripe før, men har konkludert med at dess mindre hår, dess mer delikat. Var litt uvant å være helt hårløs i starten, men nå er tanken på tilogmed stripe litt fjern, for meg. Men skjønner selvfølgelig at andre har både striper og pels. Dems valg. Jeg gjør det pga følelsen av renhet og at det er deiligere med sex uten hår, mentalt og fysisk.. Etter barbering tar jeg litt antibakterie-gel på, så blir det glatt og pent og ingen kviser og nupper. Føler meg helt topp.

Ja.. er 27 og barbert siden jeg var 16, men tatt bort mer og mer som årene har gått. Og etter inntrykkene virker det som det faller i veldig god jord hos de fleste med motsatt kjønn og. Dess mindre hår, dess diggere. Er vel som med alt annet, man finner sin stil som funker for seg.

BV

Skrevet

Stusser med jevne mellom, men barberer ikke bort alt. Gjorde det før, men mannen min syntes ikke noe særlig om det. Vasker meg godt hver morgen itillegg, så ikke noe uhygenisk i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...