Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Siden jeg var så svak at jeg ikke laget meg fisk igår, så blir det laks her idag. Skal straks gå i gang å lage middag. Mannen skal reise igjen rett etter vi har spist nesten, så han må få litt mat før han går.. Bare han har klart å kjøpe poteter igår så blir det laks. Hvis ikke vet ikke jeg hva jeg skal lage hehe.. Enn dere da?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Her var planen å ha norsk fjellørret, fisket av min svoger... men glemte å ta den opp av fryseren - så da aner jeg virkelig ikke hva vi skal ha. Litt sent å ta den opp kl 15, når vi skal ha middag en time etterpå.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Etter barnas ønske blir det Prior wienerpølser med hjemmelaget potetstappe
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er helt blank! Jeg har ingen anelse. Jeg har fått det helt for meg med havregrøt, men storesøster vil ikke ha det =) Får spørre henne hva hun vil ha når jeg henter henne. Vi har som regel noe kjapt når det bare er barna og meg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Kylling, ris og bali kyllingsaus. Med litt salat til.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 viltgryte fra rondane med mandelpotet:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Det ble havregrøt på meg =) Men stakkar storesøster ville nesten ikke ha noe. Spiste 3 skiver til kvelds. Nå skal hun slippe det på en stund, visste ikke det var så ille. Nå har sambo endelig kommet hjem til meg og jeg skal snart lage litt pita =)
~~DoraDora~~ Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Pølser i brød ble det her i dag. Har hatt en ettermiddag med handlig, så vi tok noe enkelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå