M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Fy flate biola er jammen nyttig!!! Jeg drikker naturell, og den hjelper i forhold til halsbrann, treg mage og løs mage... Hadde ikke klart meg uten nå altså! Bare en liten anbefaling;-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, I know;) biola er bra for det meste nå for tiden syns jeg;) hehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Urettferdig...jeg tåler ikke melk, så det rådet utgår for min del Men hadde virkelig hatt bruk for noe som hjelper mot alle de tingene du nevnte.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 uff, jeg klarer IKKE bilola:( Kun cultura m/smak eller drikkeyohurt...dilla på kirsebær drikkeyoghurt!!nam
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Uff happyfreak... Det var kjedelig for deg! Forstår godt at det er frustrerende! Håper du finner noe annet som virker! Klem:-)
siddismamma Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Vil også anbefale rugbrød, gjør underverker for meg hvertfall
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Har også hørt at Biola hjelper på tarmbakterie-balansen hos både mor og barn! VELDIG ideelt at babyen har fin flora i tarmen, og det kan visst også redusere kolikk:) Aner ikke om det er sant, men er verdt det å prøve ja, så her går det ned et glass eller to hver dag!!
piha Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 hjelper biola for halsbrann også? føler at det ville være surt og gjøre ting værre. Har halsbrann 100% av tiden og holder på å bli sprø. Leste i bladet Gravid at man kunne drikke sitron-vann også fordi sitronsaft var basisk! Det synes jeg også var rart i og med at det er så surt. Skal ekspremintere i helgen, men Biola er da øverst på handlelisten min åpenbart...
Gjest Mammamoms Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 piha: Du får gi en rapport når du har prøvd med Biola, og se hvordan det vil påvirke halsbrannen din. Det er ikke ofte vi har Biola egentlig, men mannen min kjøpte en kartong med bringbær her om dagen, og det var utrolig godt!! :-) Jeg er ikke daglig på do for tiden, for å si det sånn, så kanskje jeg skulle prøve å drikke litt mer Biola.
Hakuna Matata Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Bland naturellyoghurten med kanel og Natural Tree Syrup - det er nydelig på frukt, eller uten. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå