Gå til innhold

Noen som kan reglene om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber natt til første juledag. Fra julaften kl 21.30 til 1.juledag kl 08.00

er dette frivillig arbeidsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nopp :-)

Det er det nok desverre ikke.. !!

Skrevet

arh!! boring.. sånn går d... får anskaffe meg en influensa da .. :-P

Gjest irismor
Skrevet

Nei men du kan slippe unna hvis du har flere røde netter, for da kommer det inn noen F5 dager.

Skrevet

Det er nok kun diverse butikker som gir det frynsegodet, blant annet på påskeaften og slike dager. Tror ikke julen er ett slikt frynsegode på slike butikker engang.. for det er så mange som vil ha fri.

Influensa... HA! Eg skal sladre.. ! Skal ikke ha noe av dårlig arbeidsmoral.. se å klipp deg og kom deg i arbeid late kjerring :-D

Skrevet

hmm.. ser ut som d blir nattevakt på meg ja..

skravlefuen: makan til frekkhet! Skulle blitt sparket fra dib hele du.. sikkert like blond og dum som du høres ut som hahahaha...

Skrevet

HVa mener du med frivillig?

Og hva slags jobb har du?

Skrevet

bofellesskap! Kommunen :) frivillig som at dersom man har vakt, må man jobbe eller kan man få betalt fri?

noen dager i året er slik at d enten er 100% overtid eller fri med flat lønn..

Skrevet

frk.smil: skravlefuen???

Lær deg rettskriving før du prøver å slenge drit! Geek!!! :-D

Skrevet

Er det regnet ut F3 og F5 dager for julen? Dere har vel egen juleturnus?

Skrevet

har ikke undersøkt det! begynte for ikke så lenge siden. Skal sjekke opp i det,,

takk :))

skravlefruen: gå å legg deg..

Skrevet

Litt usikker på hva du mener med frivillig arbeidsdag?

Men hvis du jobber turnus skal det skrives en hjelpeturnus for høytider som jul. Denne hjelpeturnusen skal være ferdig godkjent av tillitsvalgt 6 uker før oppstart av turnusen. Vanligvis vil man gi alle man kan fri med lønn (F3). Hvis noen må være på vakt også denne natten må man jobbe. Du vil da få utbetalt helligdagstillegg i tillegg til grunnlønn og nattillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...