Lykkelig g~g~j Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg jobber natt til første juledag. Fra julaften kl 21.30 til 1.juledag kl 08.00 er dette frivillig arbeidsdag?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Nopp :-) Det er det nok desverre ikke.. !!
Lykkelig g~g~j Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 arh!! boring.. sånn går d... får anskaffe meg en influensa da .. :-P
Gjest irismor Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Nei men du kan slippe unna hvis du har flere røde netter, for da kommer det inn noen F5 dager.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Det er nok kun diverse butikker som gir det frynsegodet, blant annet på påskeaften og slike dager. Tror ikke julen er ett slikt frynsegode på slike butikker engang.. for det er så mange som vil ha fri. Influensa... HA! Eg skal sladre.. ! Skal ikke ha noe av dårlig arbeidsmoral.. se å klipp deg og kom deg i arbeid late kjerring :-D
Lykkelig g~g~j Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 hmm.. ser ut som d blir nattevakt på meg ja.. skravlefuen: makan til frekkhet! Skulle blitt sparket fra dib hele du.. sikkert like blond og dum som du høres ut som hahahaha...
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 HVa mener du med frivillig? Og hva slags jobb har du?
Lykkelig g~g~j Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 bofellesskap! Kommunen frivillig som at dersom man har vakt, må man jobbe eller kan man få betalt fri? noen dager i året er slik at d enten er 100% overtid eller fri med flat lønn..
Skravlefruen med huleboer Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 frk.smil: skravlefuen??? Lær deg rettskriving før du prøver å slenge drit! Geek!!! :-D
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Er det regnet ut F3 og F5 dager for julen? Dere har vel egen juleturnus?
Lykkelig g~g~j Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2008 har ikke undersøkt det! begynte for ikke så lenge siden. Skal sjekke opp i det,, takk ) skravlefruen: gå å legg deg..
Tante Gustava Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Litt usikker på hva du mener med frivillig arbeidsdag? Men hvis du jobber turnus skal det skrives en hjelpeturnus for høytider som jul. Denne hjelpeturnusen skal være ferdig godkjent av tillitsvalgt 6 uker før oppstart av turnusen. Vanligvis vil man gi alle man kan fri med lønn (F3). Hvis noen må være på vakt også denne natten må man jobbe. Du vil da få utbetalt helligdagstillegg i tillegg til grunnlønn og nattillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå