Gå til innhold

Noen som studerer/ har studert på NKI her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat startet, er litt overveldende... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok moter& styling kurset for en liten stund siden. Nå har jeg begynnt med studiekompentansefagene. Er mye å sette seg inn i ja. Til nå har jeg kun jobbet med samfunnsfag. (vil gjerne høre hvordan andre fordelte studietiden over en uke;)

Hva studerer du? :)

Skrevet

hvorfor er det overveldende? fortell! har planer om å starte om en mnds tid :)

Skrevet

Ja...prøvde for noe år sia....var ikke fornøyd. Ble for ensomt rett og slett og syntes ikke jeg fikk noen god oppfølging og hjelp av lærerene.

 

 

Skrevet

Jeg gjorde det.

Vi var tre "venninner" sammen og var rimelig harde mot oss selv og hadde faste kollokvier og slikt.

 

Var forøvrig ikke så fornøyd med en del av det administrative rundt NKI. F.eks at det koster ganske mye penger å klage på eksamensresultatet.... og at vi tre som skrev oppgavene sammen, men som hadde ulike veiledere fikk så ulike tilbakemeldinger på innleveringene...

 

Men vi kom oss da gjennom.

Skrevet

Ja! Jeg slet meg gjennom skolefritidspedagogikk. Prøvde meg på interiørskolen, men måtte gi meg (mye som skjedde det året). Snakk om bortkasta penger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...