Gå til innhold

influensa i uke 6. Nervøs...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det er noen som vet om det er farlig å ha influensa så tidlig???? har ikke feber bare hoste og forkjøla... tenker på at det er nå alt utvikles og er sårbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at det å være forkjølet og ha influensa ikke er det samme. Influensa er et virus som gir deg feber og vondt i kroppen, pluss tett nese og hoste. Dette kommer som en epidemi om vinteren og kan være farlig for eldre, og de med nedsatt immunforsvar. Forkjølelse kan sies å være en mild form for influensa som ikke er spesielt farlig. Jeg tror du bare er forkjølet, men uansett er det nok ingen fare for graviditeten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig forkjøla med feber, tett nese og vond hals i uke 4. Var inne til lege for sykemelding da. Fikk beskjed om at det ikke bar noe farlig for den lille :o) Men høy feber over lengre tid har jeg hørt ikke skal være så bra.. Bare ta det med ro og slappe av godt! God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Er skikkeli forkjølt, men har vært det i snart 2 uker og blir ganske nærvøs av det. Bruker nesespray for alt tetter seg til i nese og hals.... tenkte å dra til legen imorgen men vil ikke virke hysterisk liksom?!

Men det strekker seg i magen når jeg hoster og snyter meg, og lurer på om det kan være noe annet enn en vanlig forkjølelse jeg har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...