lillemor_til_to Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 i hele natten hadde veldi vondt i magen ....i dag tidli etter jeg va på do føltes d bedre( når jeg tissa...sorry)etter en stund begynte det igjen..det va så vondt den vondeste "menssmerte" og +det føltes som jeg hadde krampe på den ene siden...hva kan det ver? det kommer og går. jeg er 34+3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Det trenger ikke å være noe Du er jo ikke så langt på vei enda. Husk på at det skjer veldig mye under graviditeten, er jo en unge som vokser og bevegr seg inni der- Men hvis det blir veeeeldig vondt hadde jeg ringt føden og spurt hva de syns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå