Gå til innhold

er hjelp...noen som har peiling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i hele natten hadde veldi vondt i magen ....i dag tidli etter jeg va på do føltes d bedre( når jeg tissa...sorry)etter en stund begynte det igjen..det va så vondt den vondeste "menssmerte" og +det føltes som jeg hadde krampe på den ene siden...hva kan det ver? det kommer og går. jeg er 34+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å være noe :) Du er jo ikke så langt på vei enda.

Husk på at det skjer veldig mye under graviditeten, er jo en unge som vokser og bevegr seg inni der-

Men hvis det blir veeeeldig vondt hadde jeg ringt føden og spurt hva de syns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...