Gå til innhold

Hvilke land har barnet/barna ditt/dine vært i??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ofte spørsmål om hvilke land du har vært i, men hvor har barna dine vært??

Snuppa her er ikke så bereist enda. Hun er 3 år og har kun vært i

- Sverige

- Danmark

- England

Ikke Syden eller noe sånt enda.. men har jo planer, da jeg er glad i sol og strand :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi på 3,5 har vært i Kroatia.

Skrevet

tulla på 4 har kun vært i norge og sverige.

Skrevet

ungene våre har vært i

Danmark

Sverige

Gran Canaria

(og en ufrivillig mellomlanding i Spania på veg hjem i sommer)

Skrevet

4-åringen: Sverige, Danmark, Tyskland

2-åringen: Sverige

0-åringen: Danmark

Bare svippturer. Trur ikke vi kommer til å dra de med til syden med det første. Selv har jeg bare vært i syden to ganger, en gang når jeg var 16(sammen med venninna mi sin familie) også på bryllupsreise(4 år siden).

Skrevet

Cornelia på 2,5år har vært i:

-Sverige

-Hellas

-Tyrkia

Marina på 2mnd har vært i:

-Sverige

Hun lå i magen da vi var i Tyrkia da;)

Skrevet

Min er 2,5 år og har vært i:

Spania 2 ganger

Tyrkia

Danmark

Sverige

Skrevet

15mnd og ikkje så svært bereist ho heller

- Ho har vert på ferie i Norge tre ganger, med mellom landing i Frankfurt (for å få det til å høyrast meir ut)

- Ho bur i Ungarn.

Skrevet

Storesøster på 4 år har vært i:

- Sverige

- Finland

- Danmark

- Teneriffe/Spania

Lillebror på 2,5 år har vært i bare Sverige, og babybror har ikke engang kjørt bil enda. Han er drøyt 3 uker (bor i Oslo og vi gikk hjem fra sykehuset).

Skrevet

14 mnd, og har vært i Sverige, Danmark og Tyrkia:)

Skrevet

sjølvsagt: mellomlanding.....veit ikkje kor det mellomrommet kom fra

Skrevet

Min jente på3 har vært i:

Usa (new york)

Spania

Sverige

Bulgaria

Og skal til en eller annen europeisk storby snart. Skal bestille oss weekendreise snart=)

Skrevet

Han er 2.5 år og har vært i

- Sverige

- Danmark

- England

- Spania

- USA (Florida)

og så blir det en USA tur til (California) om få mnd :o)

Skrevet

2 år og kun vært i Norge og Hellas.

Skrevet

Gutten min på 14 mnd har vært på Gran canaria, Mallorca og Bulgaria :)

Skrevet

Uff..det husker jeg nesten ikke. Har hatt med gutta på interail, så det ble jo mange av landa i Europa. USA og Mexico har eldstemann vært i. Når alle barna blir store nok skal vi ta den med på loffen i et mer subtropisk strøk, og til Afrika på besøk der jeg tilbrakte en del av barndommen.

Skrevet

Lillegutten min på 2,5 år har vært i England (London), Japan og Belgia (Brussel) og mange harry-turer til Sverige.

blir nok etterhvert en tur til, da vi har planer om en helgetur eller en uke i Syden etter at jeg er ferdig her på jobb (jobber kun ut nov, har ikke funnet noe nytt ennå)

Skrevet

Frem til nå i en alder av 13 månder:

3 ganger i Tyskland

Sverige

Danmark

Italia

og neste mnd Frankrike.

Skrevet

Det er godt å lese at det ikke er "bare" vi som ikke har bereiste barn. Virker på meg som det er så mange som tar med babyen sin til Syden, men vi har aldri somlet oss til det vi (selv om jeg fint kunne hatt lyst til det for leeeenge siden).

Snuppa fikk pass først i år, da vi skulle til London. Hennes første flytur var det også!

Men, vi skal vel få fylt på denne listen etterhvert, men noe særlig mer enn maks en utenlandstur i året blir det nok ikke... med unntak av ev. Harry-turer til Sverige da :) Det var hennes første utenlandstur nemlig :)

Skrevet

Minsten paa 2 mnd har ikke faatt passet sitt enda saa han har ikke engang vaert i Norge :)

mellomste paa 2 har vaert i

UAE

Oman

Norge

Og saavidt innom Nederland og England

Elstemann paa 3,5 har de samme , men i tillegg

Sverige

Tunisia

Og mellomlandet i Tyskland ( i alt for mange timer )

Skrevet

Han har vært i sverige,danmark,finland,tyskland,spania,hellas og sikkert et par land til, men det var de jeg kom på i farta :)

Skrevet

Vi reiste først med barna etter de var 3 år, men unntak av eldstemann som måtte besøke familie i USA som var gamle og skrale. Syden er sikkert moro med babyer det, men er sommeren fin her hjemme trives jo barna bedre med det. Den store reisingen venter vi med. Har forresten bare positive ting å si om interail og barn. Trenger god planlegging og barna må helst være fra 3 år og oppover. Supert!!

Skrevet

Jenta mi er 2,5år og har vært i;

Sverige

Spania

Thailand

Skrevet

Eldstemann på 3 har vært

-Sverige

-England

-Hellas

-Malta

-Seychellene

og Grand Canaria når han var i magen.

Yngste på 5 mnd har bare vært i Hellas enda, men vi har planer om å reise til USA snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...