marro Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg lurer på hva dere som har født hadde med dere, og hva dere som ikke har født planlegger og ha med? jeg er feks avhengig av rettetang og hårføner, jeg regner med at de ikke har det på sykehuset til utlån! og hva annet trenger man? hvor mye klær? Alt mulig av toalettsaker? hva får man til babyen og hva trenger man? hjelp!
minførste og det er gutt :) Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 jeg har og lurt på det.. men viss du søker på det eller ser igjennom innlegga på 3.trimester så er det en del inlegg om dette med mange flotte tips:) lykke til
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har en veldig detaljert liste, mange som ikke klarer å la være å kommentere *negativt* på at det høres ut som at jeg skal flytte inn på sykehuset. men alle har hver sine behov. Jeg har den på en annen data, skal se om jeg får hentet den ut, å lagt den inn her om du vil
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Her fant jeg den : Diverse: Småpenger til parkering Helsekort Sportsdrikke, frukt, kjeks, nøtter Fotokamera, lader Mobil, lader Pengebok Skrivesaker Mp3-spiller Lesestoff Varmeflaske Paracet Toalettsaker: Sjampo og balsam Fuktighetskrem og håndkrem Børste Ansiktrens, krem Føner og glattetang Hårbånd, klemmer og strikk Tannbørste og tannkrem Sminke Deodorant og såpe Dopapir (det på sykehuset er ofte hardt) jeg tar med lambi. Bind Lypsyl Mykt og stort håndkle Brystvortekrem Ammeinnlegg Klær; til meg 2 Amme-BH 2 Ammetopp Pysj 5 Store svarte truser 3 Sokker 3 Singletter 1 Kosedress (jakke og bukse) 2 mørke bukser Klær til hjemreise (tunika og tights) synes det er godt å gå i:) Ullsokker Stor t-skjorte Sandaler T-skjorte og bokser til Kristian (samboer) Klær; til baby (trenger bare til hjemreisen) 1 body i str.50 1 Babyteppe/Helseteppe 1 Hentesett/dress i str. 50 Lue, votter 1 Strømpebukse i str. 50 Har lagt frem et sett i str. 56 hjemme som pappan tar med om 50 er for lite:) Stellevesken og bilstolen er også klart, så han kan ta det med seg :-)
verysoon Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 -viktige papirer! -fotoapparat m/lader -drops:) -skrivesaker Til mor: -undertøy/strømper -klær til å ta i mot besøk i + til å reise hjem i -slippers -toalettsaker (inkl. Lypsyl, vaskekluter, hårføner, kremer) Til baby: -klær til ä reise hjem i
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Til "venterpåokotberbaby* : Så at du hadde skrevet opp stelleveske som en ting til å ta med til sykehuset. Har sittet og lurt på det på før jeg så at du hadde skrevet det.. Er jo førstegangs, så vet ikke alt av hva man trenger.. Men trenger man stellevesken? Og når trenger man den? Spør IKKE for å være frekk, bare fordi jeg ikke vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå