Gå til innhold

Vognpose- hvilke erfaringer har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barn i januar og er veldig i tvil.

Hadde voksipose til forrige og var forsåvidt godt fornøyd.

Har forelska meg litt i Odenwälder (den med ullbamsen i) men vet ikke.

 

Tips?

Evt andre poser som er gode?

 

Vil ikke ha skinnpose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde voksipose på første jenta og skal ha voksiposer på tvillingene

Skrevet

Er førstegangs, så har egentlig ikke peiling sånnsett, men tenkte å kjøpe voksipose.

Er det stortsett alle småungene i barnehagen har..

Og det er bra, for den kan man ha såpass lenge.. siden den kan justeres!

Skrevet

Hva med simo termopose? Noen som har brukt denne? Er den varm nok? Hvor lenge kan den brukes?

Skrevet

Vi har Odenwälder dunpose og er svært fornøyde. Er til å anbefale. Sjeldent det er så kaldt i Norge at du trenger Voksipose.(bare hvis du skal på fjellet eller noe sånn. Dunposen bruker vi fra midten av sept. til april. Om sommeren har vi brukt dyne (ikke så varmt).

Skrevet

Jeg bor i Bodø, her er kaldt:p

Og får februarunge også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...