Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Får barn i januar og er veldig i tvil. Hadde voksipose til forrige og var forsåvidt godt fornøyd. Har forelska meg litt i Odenwälder (den med ullbamsen i) men vet ikke. Tips? Evt andre poser som er gode? Vil ikke ha skinnpose.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hadde voksipose på første jenta og skal ha voksiposer på tvillingene
birrisj05.02.09 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Er førstegangs, så har egentlig ikke peiling sånnsett, men tenkte å kjøpe voksipose. Er det stortsett alle småungene i barnehagen har.. Og det er bra, for den kan man ha såpass lenge.. siden den kan justeres!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hva med simo termopose? Noen som har brukt denne? Er den varm nok? Hvor lenge kan den brukes?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Vi har Odenwälder dunpose og er svært fornøyde. Er til å anbefale. Sjeldent det er så kaldt i Norge at du trenger Voksipose.(bare hvis du skal på fjellet eller noe sånn. Dunposen bruker vi fra midten av sept. til april. Om sommeren har vi brukt dyne (ikke så varmt).
birrisj05.02.09 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bor i Bodø, her er kaldt:p Og får februarunge også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå