redfox Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Både i går og i dag har jeg hatt skikkelig tjukt slim (grønnaktig) når jeg har vært på do(ikke hele dagen,bare av og til)...er dette den berømte slimproppen eller ?? Har hatt en del "utflod" ,men dette var helt annerledes...Men det var ikke den derre "SPLÆSJH i do!" hehe Men måtte tørke meg flere ganger da...hm....alt man spør om dere
verysoon Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Tja, ikke godt å si, men kan vel godt hende:).
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hmm, aner ikke helt alle farger/konsistenser/mengder den kan ha...Men min startet å gå i går og mer kommer idag hver gang jeg er på do. Er tjukt gele lignende slim som er blankt og brunt hos meg. Fikk påvist igår på jordmortimen min at det er den som går....For å si det slik jeg var ikke i tvil. Er mye mer "propp" enn jeg trodde.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Mange som har slim uten at slimproppen er gått. Min slimpropp datt liksom ned som en propp hehe på låret, eller den glei ned over..så da var det ingen tvil...normalt og ha endel slim utenom da...
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 altså da jeg gikk gravid med datteren min:)
redfox Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ringte føden og spurte jeg! Der fikk jeg beskjed om å komme innom for en sjekk faktisk! For både jordmor å lege stod å klødde seg i hodet over hva det kunne være... Så jeg og sambo tok turen vi! Tok masse tester å div. Men alt var OK... legen sa at det sikkert var slimproppen...alikavel om han ikke skjønte helt det med at det var grønt... Men,men Godt å vite at alt var i orden ihvertfall :) Bedre å ringe en gang for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå