Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hva gjør dere damer når dere er ute og det ikke finnes munlighet for å varme ei flaske? Tenkte jeg skulle ha med meg en termos med varmt vann, for så å bare putte flaska ned i.... MEN så var det det å finne en termos med stort nok åpning. Er det noen der ute som vet hvor man får kjøpt termos med stor nok åpning?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 pølsetermos har de bla. på xxl. der er det plass til flaske oppi
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Mener å huske at de har mat-termoser på Jernia. De har stor åpning, så du får nok fint plass til en flaske oppi der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå