Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har måtte kjøpe enda en vognpose til Mia nå som hun har blitt så lang. Hadde egentlig tenkt på Voksi siden den nye er med glidelås og ikke alle de snørene, men da jeg fikk se den i butikken var jeg ikke så begeistra likevel. Men jeg fikk et fint tips at Simo har kommet med en termopose (som kan brukes vinter, vår og høst) med ermer! Det er jo genialt! Så jeg kjøpte den da, på Babyshop. Den har også forlengelsesdel og kan brukes opp til 4 år, kan brukes som sovepose, på kjelke etc. Smart liten sak! Klarte også å havne på Cubus og fant til min begeistring masse ulltøy med bomull på innsiden, og det er jo gull verdt for min lille sarthudede jente som ikke tåler ull rett på huden. Så det er dagens tips fra meg :-) Flere gode tips kan legges her ;-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Vi har en Odenwâlder pose, den med bamse og fleece inni. Den er lang nok til min lille smurf som er ganske lang han også.. (87 cm) - Hadde Lammi i fjor vinter, men den er for liten, så jeg byttet med søsteren min som hadde den andre.. Ellers har vi kjøpt en sovepose til barn, som blir 150 lang, som vi bruker i pulken og ellers på overnattinger sommer som vinter - Kjøpte den på G-sport! Genial.. Kan brukes i vogn også, men den har ikke hull til seler, og jeg ønsker ikke å klippe hull i den heller.. Ulltøyet fra Peanuts med bomull og ull er genialt. Bruker det innerst vi også. De har det samme på Barnas Hus, men der heter det Steffens. Supert på sart- og eksemhud! Og er faktisk ikke så dyrt heller.. Jeg bruker Janus ull utenpå der igjen, så trenger jeg ikke bruke strikket ull, som klør igjennom alt, og irriterer den lille minien min.. Kan også anbefale polarfleece! Fantastisk, faktisk ganske rimelig, og perfekt til småtroll. Du kan kjøpe det på sportsbutikken: Skogstad, HH og min favoritt 66˚nord (kjøpes på Island..)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Her kjører vi voksi pose. Kjøpte den brukt tidligere i år og den er med disse snorene. Men jeg tenker at det får holde denne vinteren selv om det er litt tungvint. Det er jo barnehagen som må base mest med det allikevel. Hjemme sover hun som oftest i sin egen seng på dagtid eller inne i vogna. Hvem vet hvor lenge hun kommer til å fortsette med soving på dagen. Ellers ville nok jeg også satset på pose som kan varieres litt i lengden ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå