Gå til innhold

TV-spill for en på 2,5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen der ute som vet om det finnes noe egnet TV-spill/konsoll (evnt spill til xbox 360) til en liten en på 2 år og 5 mnd? Han lillegutten her har nemlig begynt å interessere seg for TV-spill, men vi har ikke noe som passer ham.

Har sett litt på V-smile konsollen, men jeg synes den er litt dyr egentlig, men det er vel alle slike ting? Eventuelt kunne han fått en slik liten data som er bare hans, men da måtte den hatt noen morsomme spill og fargeskjern, det er det som er interessant.

Tips taes imot med takk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett noen egne disney spillkonsoller på BR leker fra 2 eller 3 år og oppover..

Jeg ville ikke latt en 2,5åring løs på dyre spillkonsoller som i utgangspunktet er for eldre..

Skrevet

Synes det er viktig at ungene får spillkonsoller i ung alder, og skjønner ikke hvorfor du har ventet helt til nå med å la han få.

Min eldste på 13 har begynt å interessere seg for bil, så jeg har kjøpt en Golf til han. Han trenger ikke så stor bil nå i starten, bare en som er litt kjapp og snerten.

Skrevet

HEHE, var faktisk ikke ute etter ironi her, bare lurte litt. Sambo har en xbox 360 allerede, derfor spurte jeg og om det var noen spill til denne som var i riktig aldersnivå. Har ikke tenkt til å kjøpe en ny xbox 360 til han.

Han vil nemlig for tiden ikke gjøre noe annet en å spille på kvelden like før han legger seg, eller så vi han se på Elias-filmen, men ofte maser han om å få spille. Har ikke tenkt til å la han spille så mye da, kanskje bare 30 min per dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...