Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Noen som kjenner til forfatteren? Jean Marie Gustave ettellerannet, totalt ukjent for meg som ikke leser fransk.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 nei men jeg har fått med meg at det er litt kontrovers omkring prisen i medisin. Noen føler seg forbigått.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Oj, bombe. En av hovedfunksjonene til en pris med så mye penger og støy er å forbigå.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Var det den tyske kreftspesialisten som fikk prisen i medisin?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hiv-forskning to stykker. Husker ikke hvem.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Faktisk ja, så har jeg lest to ting av han - på fransk - men det fins mye som er oversatt òg. Ikke min stil egentlig, men jeg leser mye som ikke er min stil.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Aldri hørt om, men så har jeg sjelden tid til å lese noe som ikke er lista opp som pensum for tiden.
oui-oui Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har hovedfag i fransk (som det het i hine hårde dager) og har bodd 6 år i la douce France, men har heller ikke hørt om mannen. Jeg bør vel se å få lest noe av ham etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå