Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Lille klompen min valgte å komme søndag 5. oktober:) Merket at noe var på gang halv 7 på morgenen, hadde rier me 5-7 min mellomrom.. I og med at de andre i familien har født raskt, bestemte vi oss for å dra til sykehuset halv 12 tiden.. Halv 1 var vi framme, fikk undersøkt litt å hadde såklart ingen åpning!! Gikk å satte oss litt på venterommet, jeg kjente at riene ble kraftigere å kraftigere.. Til slutt fikk vi tak i jordmor å vi fikk oss ei fødestue! klokka 2 hadde jeg 5 cm åpning, å jeg skjønte at dette kom til å gå fort allikevel:) Etter det gikk det slag i slag, halv 4 var gutten min ute:-) Nå er vi hjemme å koser oss masse :) gled dere jenter! Det er så ubeskrivelig herlig!! Han var 3380 g å 49 cm lang, men masse hår :-) En ordentlig herlig, god gutt:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Å så herlig:-) Gratulerer så masse!!!!!!!!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer så mye med gutten!!
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Tusen takk alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå