Gå til innhold

Noen datagenier her? Hvordan...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ordner jeg et dokument om til wordformat? Jeg har sendt et dokument og vedkommende som har fått det får ikke åpnet det fordi det ikke ligger i word.

 

Håper noen kan hjelpe!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilket format sendte du dokumente som da ?

hvis personen bruker windows kan du sende som .rtf det kan alle windows brukere lese.

hvis personen insisterer på word format må du enten bruke windows word, eller laste ned openoffice og lagre i word format der.

Skrevet

først hviklen program har du ? Word (i offic pakka? ) og den du sender til ikke får opnet den?

 

mest sansynly har du nyere utgave enn den du sender til

 

opne dokumemet og lagre det på nytt men på denne måten

 

trykk på offic knappen overst i hjørne

 

velg : lagre som

 

word 97-2003-dokument

 

å send det

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...