Safir Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 ordner jeg et dokument om til wordformat? Jeg har sendt et dokument og vedkommende som har fått det får ikke åpnet det fordi det ikke ligger i word. Håper noen kan hjelpe!
nov007 sin nappy Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hvilket format sendte du dokumente som da ? hvis personen bruker windows kan du sende som .rtf det kan alle windows brukere lese. hvis personen insisterer på word format må du enten bruke windows word, eller laste ned openoffice og lagre i word format der.
tvkrus Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 først hviklen program har du ? Word (i offic pakka? ) og den du sender til ikke får opnet den? mest sansynly har du nyere utgave enn den du sender til opne dokumemet og lagre det på nytt men på denne måten trykk på offic knappen overst i hjørne velg : lagre som word 97-2003-dokument å send det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå