Gå til innhold

Navneforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster heter Hedda, men hva skal lillebror hete? Har dere noen forslag?

(Vi liker Eirik, Børge og Eskil -men trenger flere idèer...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns man skal finne navn på egenhånd, og ikke høre på hva "alle andre" sier. det er et ganske personlig valg som ihvertfall jeg mener mor og far skal finne på egenhånd. med mindre du er ute etter et motenavn?

Skrevet

Syns Eirik er kjempefint, og vi vurderte det en stund:) Og Hedda hadde vi høyt på lista for jentenavn, så du har god smak;) Men guttenavn er jo såå vanskelig!!! Vi har bestemt oss, men har ikke lyst å røpe navnvalget vårt på BIM. Men det er et vanlig norsk navn som ikke så mange bruker i disse dager, men som mange i vår generasjon og den over oss heter.

Men har dere tenkt på Erik da?? Droppe i'en i Eirik?? Syns det er veldig fint også, jeg..

Skrevet

Hehe, jeg ber ikke noen om å bestemme navnet til lillegutten vår -da har du misforstått!:)

Trenger bare litt flere forslag, for vi har ikke funnet det helt perfekte navnet enda!

Den endelige avgjørelsen skal vi naturligvis ta selv!:)

Skrevet

Eirik er flott!!! Olve, Sigurd, Erland/Erlend, Yngve, Endre, Hallvard, Amund...

Skrevet

Eirik er en 10, Erik en 4.

Skrevet

olve? har jeg aldri hørt før heller jeg :)

eirik er veldig fint synes jeg også :)

Skrevet

Nickolas:) syntes det re så nydelig. pluss at det ikke er så mange som heter det. de fleste heter nickolai likosm. Frede syntes jeg å er fint:)

Skrevet

Flotte navn du nevner!!

Andre? Hmm, tja, kanskje Andreas, Sjur, Sigurd, Thomas, Kevin..

Skrevet

Eirik er veldig fint! Her er noen andre som jeg liker godt, og som passer godt med Hedda: Magnus, Vegard, Johan, Sigurd, Erlend, Alfred, Jonas...

Personlig ville jeg holdt meg unna navn med æ,ø og å i seg.... vanskelig internasjonalt...

Ikke lett å finne det perfekte navnet nei:)

Skrevet

Syns Eirik var veldig fint, men andre forslag er Sindre, Sondre, Sverre, Jørgen, Kristian, Martin....

Personlig syns jeg Sindre er så fint, men det er brukt opp av familie her i gården, så om det blir gutt noen gang må vi finne noe annet.

Skrevet

Vi sliter og med navn til knerten som kommer snart. Synes Gaute, Sigurd, Amund, Audun, Even, Ludvig og Brage er fine navn, men DET navnet vi skal ha har ikke "kommet" til oss enda;) Får vel se når han er ute.

Skrevet

Hedda og Arthur

Hedda og Elias

Hedda og Eskil

Skrevet

syns aleksander,mats,joakim,kevin,martin jeg da.

Skrevet

Takker for mange gode forslag!

Sigurd og Erlend er veldig vår type navn, de liker jeg kjempegodt!

Vil gjerne høre flere idèer, det skader ikke med mange forslag på lista!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...