*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hva er ditt beste slanketips? Hva skal man IKKE spise? Hva kan man spise? Middager?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Mitt beste slankpetips er enkelt og greit.... TRENING! ) hehe
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Vil bare tips om at den gratise vektklubben.no til grete rhode. Der er middagstips og kostholdstips for alle, ikke bare for de som skal ned i vekt. Når jeg gikk ned i vekt etter sist fødsel gjorde jeg vel følgene: - økte andelen magre protein i kostholdet t.d kjøtt, egg, bønner, linser osv. - kutta ut/reduserte mengden raske karbohydrar - gikk for svært grove kornprodukt/havregryn - kutta ned bruken av meieriprodukt, og brukte magre meieriprodukt - økte andelen grønnsaker, og holdt meg til to frukter evnt. juice pr dag. - spiste sunt fett gjennom avokado og laks - spiste mye bær, gjerne som smoothie. - spiste reglemessig tre større, og tre små måltid. - ren fisk og kjøtt - lage maten fra grunnen og det viktigeste er vel mosjon. Det er vel kanskje ikke slanketips, men hvordan kostholdet vårt er:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Gå en time 3-4 ganger i uken, vet det er kjipt, (hør på musikk) men jeg gikk ned 10 kilo på 4 mnd pga det OG sunt kosthold selvfølgelig. Har ikke super peil, men prøv å spis ofte og lite, hold deg helt unna godis, skei ut med Superchips i helgen.. drikk heller lightbrus hvis du må ha brus. Er du fysen på kvelden, spis to knekkebrød med sunt pålegg, ikke småspis annet en frukt og grønnsaker. Funker for meg hvertfall. (mitt problem var at jeg spiste sjelden og mye, nå prøver jeg å spise ca hver 3 time, og lite til hvert måltid, det er veldig effektivt.)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Forbrenn mer enn du dytter inn. måte 1) Spis mindre måte 2) Tren mer måte 3) kombiner de to, for best mulig effekt Kjedelig men sant. Du må ta kontroll over inntak, og forbrenning.
Hikken Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 For meg er det kjempeeffektivt å kutte ned på karbohydrater, bytter ut ris og poteter med digge salater og spiser omtrent ikke brød.
Raych Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Spis det du vil, MEN med måte. Søte ting pluss litt ekstra kos holdes til en dag i uka. Ellers; Trening, trening og trening:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Å slutte å slanke seg og begynne å spise sunt og trene. Det er det eneste som funker på lang sikt, selv om det er veldig vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå