Gå til innhold

Flere som holder på med husvask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er såå kjedlig!! Men må jo gjøres da..Litt hver dag,men tar alt på torsdager så det er fint til helga.. Har fri i dag,men er jo mere sliten nå enn om jeg har vært på jobb=)

Blir godt etterpå da,bytter på sengene i dag også,så blir godt og legge seg..

Få i meg litt mere vann før jeg hiver meg på igjen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Høstferie har jeg også, og skulle ha barn hjemme i dag og kose oss. Men da jeg stod opp og så støv-tilstandene på stua så kjørte jeg dem i barnehage og dro rett hjem for å vaske. Ja, ja, blir ihvertfall reint til helga :)

Skrevet

Sitter og psyker meg opp til å begynne.

Får besøk i helgen, så må vel komme igang så jeg blir ferdig før snuppa kommer hjem fra barnehagen.

Skrevet

huff, jeg skulle egentlig begynne kl12..... men dte gjorde jeg ikke. skal begynne snart.... ikke greit å være gravid, dårlig, slapp (og litt lat også).... men jeg skla få ryddet opp og satt på en vaskemaskin før jeg hender i barnehagen kl 15 hvertfall.

Skrevet

Nei, driver ikke på med sånt:)

Skrevet

Reint hus er deilig, men det er så baaaaaaaleeeee å komme dit. Sitter her å unngår å sjå på gulvet som treng ein vask. Leser pensum da, så eg er unnskyldt. Hæ, på dib sa du, hmmmm, berre litt =P

Skrevet

Husvask ja, blææ :o) skjønner ikke at det kan bli så møkkete og støvete på ei uke jeg...*grøss*

Men egentlig veit jeg hvor synderen er, han er på jobb han :o)

....hvorfor må menn søle sånn....trampe inn med møkkete sko, grusomt møkkete arb.tøy osv...........når jeg satt på do i stad så jeg at det hadde sprutet møkkavann opp over veggen........jo, jeg er glad for at han vasker henda sine..men jeg hadde vært enda mer glad om han gadd å tørke vekk etter seg..... :o) *humre*

Skrevet

Nja...prøver. Har hatt husabeidsnekt denne uka. Rett og slett fordi jeg ikke har makta, hatt så mye annet. Så i dag skal jeg gjøre en viss innsats, men ikke slite meg ut da, så pauser litt innimellom =))

Skrevet

Bra det ikke bare er meg som syter da=)

Her er begge ungene hjemme,planleggingsdag på bhg,og snuppa fikk fri fra sfo også.. Men de er heldigvis kjempe snille og er ute og leker seg=) Er snart 7 mnd på vei,så merker det er tyngere og holde på ja..

Skrevet

her er helgavasken overstått, og det er såååå godt. har så vidt begynt med rundvasken også, så tror jeg skal fortsette litt videre med det nå:)

Skrevet

Ja nå har vi inlosjert ungene hos besteforeldre og driver med hovedvasken til jul. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...