Gå til innhold

Hvorfor er ikke brystene mine ømme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at jeg skal miste barnet imagen. Og går å bekymrer meg for de merkeligste ting. Blandt annet bekymrer det meg at ikke brystene er ømme. Sist svangerskap var de kjempe vonde!

Noen som ikke har ømmer bryster?

Kanskej et rart spørsmål, men.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på lørdag går jeg over til 2 trimester med tvillingene i magen min og jeg har heller ikke hatt ømme bryster til nå

Skrevet

Har ikke ømme pupper heller,de er akkurat som vanlig, men er kvalm og kaster opp, så jeg regner med at det er normalt. ikke alle har de samme symptomene, og det skremmer oss litt når vi ikke har et av de vanligste symptomene... slapp av og kos deg!

Skrevet

Er nå snart 12 uker og er ikke i nærheten av å være øm... ikke er de blitt større heller dessverre.... he-he....

Skrevet

Hei

Er 12+6 idag med nr. 2. forrige svangerskap hadde jeg sykt ømme bryst, men denne gang har jeg ikke hatt noe bortset fra rundt EL og frem til IKM. Var på UL på mandag, og der lå der en unge som sparka og gjorde kolbøtter derinne:)

Så ta det med ro, dette er helt individuelt og forskjelligt fra hvert svangerskap.

Skrevet

Jeg kjente heller ingenting i mitt første svangerskap.. og bare litt ømhet denne gangen :)

Skrevet

hadde ikke ømme pupper i 1 trimester med nr1 og ikke nå med nr 2, ikke større heller!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...