Gå til innhold

Aktive damer er dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

får jo knapt tid til å holde meg oppdatert i løpet av lunsjen.

Formen er ikke på topp utover dagen. Har 20% sykemelding men om kvelden er jeg alt for kvalm og trøtt til å gjøre noe fornuftig - dvs dibbe.

Begynner snart på uke 11 så håper kvalmen forsvinner snart.

Skal på UL neste uke - grugleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje mangel på aktivitet som gjør at vi er mye her:-)))

Du får oppdatere deg når det passer da, og i den situasjonen du er i nå så besvimer du vel på kvelden, det gjorde jeg med begge mine:-)

Såååååå trøtt var jeg.

Men forhåpentligvis kommer det bedre dager, kanskje er det bare en uke eller to igjen før formen stiger.

UL er spennende, forstår at du grugleder deg. Men min nr. to var jeg såååå sikker på at det var flere inni der, for jeg drømte det om natten stadig vekk.

Men det var nå bare en da:-D

Lykke til!!

Skrevet

Trøtt er jo bare forbokstaven. Mannen min er mye ute og reiser og de kveldene jeg er alene legger jeg meg sammen med ungene kl 20.

Har vært på UL i uke 8 så jeg vet at det bare er en der inne (heldigvis) men jeg er jo så gammel nå at jeg kan få duo test mm.

Først gang jeg var gravid bodde vi i England og siden jeg var over 30 år fikk jeg tilbud om tidlig ul osv. - og her er man ikke gammel før man er over 38.

Skrevet

Nei det er sant det:o)

Men vi føler oss ikke gamle, det er sikkert.

Leste forøvrig i dag at statistikken tilsier at de under 25 år er overrepresentert med sykemeldinger i svangerskap.

Det hadde jeg ikke trodd, men.....

Ja jeg kjenner til det å legge seg med barna, og så deilig som det er da. Sove 10-11 timer er ikke vanskelig når man er gravid:-)

Hva er egentlig sånn duotest?? Jeg var jo så ung da min siste kom vet du (35....) så det vet jeg ikke hva er??

Skrevet

Koselig å høre fra deg, Little Miss Naughty!

Håper trøtthet og kvalme gir seg etterhvert, det kan ikke være noe moro. Heldigvis er det verdt det når man tenker på resultatet :)

Hang in there :)

Skrevet

Stakkars deg med dårlig form. Og den trøttheten, ja den er helt utrolig utmattende......man vil bare sove sove sove. Lurt å legge seg sammen med ungene:-) Jeg gjør det innimellom ennå jeg, og jeg er ikke gravid altså!

Håper du er av dem hvor kvalmen plutselig en dag er borte. Det er deilig å kunne nyte svangerskapet også:-)

Lykke til på UL neste uke - det blir spennende å se hvem som bor der inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...