maaneskinn Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 For to dager siden kom det lys rosa på papiret etter jeg hadde vært på do. Ingenting etter det. Sex natt til i dag. Etterpå oppdaget jeg lys rosa igjen. Ingenting utenom det. Bare de to gangene. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller tro. IKM på lørdag. Jeg pleier ikke å spotte tidlig.
Glaglagla!! Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei, jeg har svart deg før...for jeg har det NØYAKTIG som deg!!!! IKM på søndag. Aldri før spottet i hele mitt liv....Har ingen menssmerter/murringer nå heller - bare litt ømme pupper. Hva med deg?
maaneskinn Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei igjen. Åh, det er spennende når vi har det likt og har IKM omtrent på samme tid. Kanskje en av oss er heldig? Kanskje begge to? Jeg har fremdeles litt ømme pupper og økt behåring rundt aerola (det har virkelig ikke vært slik før, men jeg begynner å lure på om jeg fantaserer), små stikk i magen/siden, ikke hele tiden, men til tider, og lyskestrekk, f.eks når man nyser. Det er vanskelig å være tålmodig!
Glaglagla!! Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Utrolig spennende! I dag har puppene blitt veldig ømme....hadde masse stikkinger i siden i går - samt lett murring. I dag har jeg ikke kjent noe. Merker jeg får litt murringer lett ømhet etter sex.... Hmmmm..... Da jeg gikk gravid sist, testet jeg ikke postitiv før etter 2 uker etter IKM - så jeg holder pusten. Når skal du teste????? LYKKE TIL!!!!
maaneskinn Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har tre billigtester som jeg kan bruke når som helst, men jeg vil prøve og vente til i morgen. Da er det en dag til IKM. Noen produserer hcg senere enn andre, så det kommer vel an på om det slår ut på test eller ei, slik som i ditt tilfelle. Hvilke symptomer hadde du sist gang? Lykke til du også.
Glaglagla!! Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Det er 8 år siden sist...så jeg har nesten glemt hvilke symptomer jeg hadde....Men tror ikke det var så mange utenomat puppene ble ømme og blodårene veeldig tydelige. Men når testen ble positiv kom kvalmen og holdt seg i nesten 3 mnd....grusomt!
maaneskinn Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 Neg. test i går, altså, fredag. TR har ikke dukket opp enda, så jeg er litt.. overrasket. Tar ny test i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå