mammarettogslett Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Holder de på skiten? Snuppa nekter å ligge på rygg så det er et mareritt å få vanlige bleier på..tenkte å prøve disse..
Dina1 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jepps, vi bruke bare de bleien og e kjempefornøyd! Har åsså urolig onge på stellebordet men me de her bleien går det raskere så det fungere veldig bra! Driten holdes like godt i dem, som i andre med teip.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 ja det gjør vi..vi bruker bare det og er veldig fornøyd:D
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg syns up&go er bedre enn de med teip, så her brukes det up&go hver dag, hehe...
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Har god erfaring, spesielt på natta. Mine nekta å ligge og vi måtte ofte ta på bleiene mens de stod. Up and Go er no dritt når en er ute på tur og bare skal bytte tissebleie.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Vi bruker nesten bare up&go, men har en pakke med vanlige bleier også, til bruk i tilfeller der vi ikke kan/gidder ta av alle klær
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Vi bruker bare up&go og har ingen problemer med bæsjebleiene
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Eg har aldri lika up&go eg da, men det hender eg må kjøpe dei hvis dei ikkje har dei eg vanligvis brukar. Men det er ikkje noko problem å skifte bleie på ein unge som står sjav med vanlige t bleier! Gjør det stadig vekk eg. Svigerinna mi gjekk også over til up&go grunna urolig unge, men mine har prøva seg men har gitt seg ganske fort, har ligge rolig for det meste. Går kun i vanlige bleier her, svigermor har up&go for ho likar dei bedre, men det er opp til ho.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Har kun brukt up&go siden gullet var 7 mnd,for da var hun blitt så apekatt at hun aldri lå i ro:)
RødRev Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Her har vi meget dårlig erfaring med både up & go og Easy up Av en eller annen grunn holder de ikke på tisset til lillemann. Tror han har en kroppfasong som rett og slett trenger bleien "custom made", hehe..Så selv om de er kjempevanskelig å få på bleie med tape (han ruller rundt og kryper av stellebordet etc), så må vi bare gjennomføre det.
Hibbel Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 På jenta vår funka de bra, men ikke på lillebror...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå